Onderwerp: Klein spectakeltje???
De vraag was: Kan je een taart maken met beestjes voor mijn kleinzoon Noah. Het moet wel iets bijzonder worden, dat mensen oooh roepen als ze hem zien.
Ik geloof dat dat gelukt is?
Bedankt voor het kijken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Klein spectakeltje???
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De vraag was: Kan je een taart maken met beestjes voor mijn kleinzoon Noah. Het moet wel iets bijzonder worden, dat mensen oooh roepen als ze hem zien.
Ik geloof dat dat gelukt is?
Bedankt voor het kijken.
wow dat is wel echt een hele toffe taart!
Was een genot om naar te kijken zoveel moois te zien echt wauw!!!!
Zeker veeeel uren in gezeten
Dank jullie wel
Er zitten idd heel wat uurtjes in.
Maar ik kreeg de opdracht ruim van te voren zo kon ik telkens een beestje boetseren. Die stonden al klaar op de dag dat de taart af moest.
Het was erg leuk om te maken. En super leuk om de reactie van de kleine op de foto's te zien.
Waaaauw!!! Prachtig zeg!
Is het schuurtje van chocolade? Hoe heb je dat gedaan? Welke malletjes heb je gebruikt?
Ik ben sterk onder de indruk
Klein? Jeetje wat een spektakel, erg veel te zien. Mooi geboetseerd.
Wat een werk... Ontzettend toffe taart!
Ooooooooooh......! Impressive
Tjee! Wat heb je daar veel uurtjes in zitten! Een prachtige "kijk" taart geworden! Zoveel te zien. Petje af!
Wow, je blijft kijken. Erg leuk!
Wow, inderdaad een spectakel hoor
Mooi gemaakt
super mooi wat een kunstwerk
Alsof je naar een schilderij kijkt...ik kan er niet genoeg van krijgen....alsof je als kind in een sprookje zit en niet weer wat er gebeurd...
Zo, wat een kunstwerk! Prachtig met al die diertjes erop geboetseerd en dat olijke zwaaiende ventje. Een taart met een hoog Ohhhh-gehalte!
Tieneke
Wat is deze taart geweldig zeg! Petje af hoor.....
Sahirah
Geweldig!
Tjonge ik word verlegen van al jullie lieve reacties
Heel erg bedankt.
Waaaauw!!! Prachtig zeg!
Is het schuurtje van chocolade? Hoe heb je dat gedaan? Welke malletjes heb je gebruikt?
Ik ben sterk onder de indruk
Ja het schuurtje is idd van chocola. Ik heb het malletje bij intertoys gekocht het was een complete doos met chocola en al.
De chocola die erbij zat was echter niet te eten, dus die is de vuilnisbak in verdwenen.
Maar het malletje is meerdere malen te gebruiken en met de chocola van Calebaut ging het prima.
waaauuw, echt super mooi gedaan
ik zou willen dat ik het ook kon..
Een geweldig leuke "kijktaart" is het geworden. Zal wel even duren voordat hij aangesneden gaat worden, denk ik .
Wauw wat mooi!!!
Erg indrukwekkend! Ik heb trouwens gisteren dezelfde tijger gemaakt en die is nu aan het drogen- wil tegen maandag een jungletaart maken, maar die zal niet zo mooi zijn als de jouwe!
Wat een werk, mooi!
Ik heb veel geleerd van mijn bezoekjes hier op het forum.
Ik was eerst nooit zo van het boetseren ik bracht er niet veel van terecht.Maar ik moet zeggen dat ik er echt lol in had om deze beestjes te maken. Ik had wel een boekje aangeschaft. "fondant dieren" van Helen Penman.
Daarin staat stap voor stap hoe het moet.
En als het dan ook nog lukt krijg je er vanzelf plezier in.
ik heb wel de hoeveelheid fondant aangepast om de beestjes toch wat kleiner te maken, anders was de taart niet te tillen geweest
Maar het boekje is echt een aanrader.
Nogmaals allemaal bedankt voor de lieve complimenten ik ben daar bijna nog blijer van geworden dan van de taart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Klein spectakeltje???