Onderwerp: Een lief klein konijntje....
Door velen al eens gemaakt maar voor mij was het de eerste keer.
Een roze Nijntje-stapel met Nijntje van fondant en bijpassende cupcakes.
www.facebook.com/opentoptaart. :-)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een lief klein konijntje....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Door velen al eens gemaakt maar voor mij was het de eerste keer.
Een roze Nijntje-stapel met Nijntje van fondant en bijpassende cupcakes.
Erg mooi zeg!
Wat een prachtig gelukte Nijn, die is heel moeilijk om precies goed te krijgen (tenminste dat vond ik) en deze is echt mooi!
mooi gedaan en ik vind nijn eigenlijk heel stom maar je taart vind ik wel goed gelukt
Wat lief...
Heel erg mooi gedaan!
hele leuke taart!
Mooi!
Hoe heb je Nijntje gemaakt, apart de oren erop gemaakt?
Erg mooi! Nijn is heel knap lijkend!
Lief en erg mooi!
Nijntje is heel echt...
Mooie cupcakes ook... Top!
Mooi!
Hoe heb je Nijntje gemaakt, apart de oren erop gemaakt?
Hoi, nee ik heb het hoof met de oren uit 1 stuk gemaakt.
Een peertje maken, het smalle deel plat knijpen en inknippen. En dan de oren op de juiste lengte knippen. Daarna alles goed in vorm wrijven.
anouckjewel schreef:Mooi!
Hoe heb je Nijntje gemaakt, apart de oren erop gemaakt?Hoi, nee ik heb het hoof met de oren uit 1 stuk gemaakt.
Een peertje maken, het smalle deel plat knijpen en inknippen. En dan de oren op de juiste lengte knippen. Daarna alles goed in vorm wrijven.
Erg goed gelukt dan!
Super lief.
goed gelukt!!
Kijk DAT is Nijntje! Wat super om te zien hoe iemand haar eens perfect namaakt! Moeilijk, maar knap hoor!
Leuke taart, super!
Ik dacht: die taart ken ik, die is van Nancy! Ik had hem van de week op fb gezien. Geen idee dat jij Taartoefje heet, haha! Supergoed gelukt die 3D nijntje, je bent overal zo goed in!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een lief klein konijntje....