Onderwerp: Tips en trics voor 55 persoons stapel??
Hallo allemaal,
Een aantal maanden geleden kreeg ik een bestelling voor een bruidstaartje. Het moest voor 20 personen zijn, de rest van de gasten kreeg gesorteerde gebakjes. Omdat ze erg graag toch een stapeltje wilden was de vraag of ik 1 verdieping 'dummy' wilde maken.
Nu had ik pas een overlegmomentje om alles nog eens door te nemen en werd de opdracht aangepast naar een stapel voor 55 personen.
Hartstikke leuk en een eer natuurlijk. Echter.... ik heb nog nooit 3 verdiepingen gemaakt . Voor het aantal personen dat nodig is heb ik uitgerekend dat ik 35-27,5-20 moet stapelen. Zo groot bakken en bekleden heb ik echter ook nog nooit gedaan .
Ik wil me goed voorbereiden en een supertaart afleveren, Hebben jullie tips en trics voor mij? Ook voor de planning? Taart moet op zaterdagmiddag geleverd worden en die dag heb ik vrijwel geen mogelijkheid om er nog aan te werken . vulling moet iig bestaan uit een laag met aardbeien of bosvruchtensmaak en een laag iets anders per laag van de taart. Bekleden doe ik altijd met fondant.
Ik hoop op veel reacties!!
Xx Antoinette