1

Onderwerp: Ajax taart

Voor een rasechte Rotterdam (en Feyenoordsupporter) is het toch altijd een hele opgave om een Ajax taart te moeten maken, maar ja werk is werk!!

Ik heb in ieder geval mijn best gedaan en de ontvanger vond hem geweldig (en daar doe je het voor).

De bovenste taartlaag is gevuld met frambozenbavarois  bc en slagroom. De onderste taartlaag met aardbeienbavarois bc en slagroom.

Feedback is welkom.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GLXJCX6J-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WLLYRN4B-D.jpg

2

Re: Ajax taart

Als geboren Rotterdamse weet ik wat je bedoelt  ;)  maar je taart is prachtig  :thumb:

3

hij is inderdaad erg, mooi. Wat zijn de doorsnede van de 2 taarten?

4

lobke77 schreef:

hij is inderdaad erg, mooi. Wat zijn de doorsnede van de 2 taarten?

De onderste is 27,5 en de bovenste 20 cm.

5

Mooie taart, maar voor een Ajacied zit er toch iets te veel zwart in ;). Denk dat dat je Rotterdamse roots zijn  :lol:!

6

MamaSan schreef:

Mooie taart, maar voor een Ajacied zit er toch iets te veel zwart in ;). Denk dat dat je Rotterdamse roots zijn  :lol:!

haha  :lol: maar dat zwarte heb ik als inspiratie van jullie amsterdammertjes (die paaltjes met kruisjes erop).

7

Reuijl schreef:
MamaSan schreef:

haha  :lol: maar dat zwarte heb ik als inspiratie van jullie amsterdammertjes (die paaltjes met kruisjes erop).

Hahaha, dacht dat die bordeauxrood waren  ;)!

8

MamaSan schreef:
Reuijl schreef:
MamaSan schreef:

O sorry dan. ... haha,  kom ook nooit in 020, op tv lijken ze zwart.
Zal er de vlg x rekening mee houden.  :D

9

Reuijl schreef:
MamaSan schreef:
Reuijl schreef:

O sorry dan. ... haha,  kom ook nooit in 020, op tv lijken ze zwart.
Zal er de vlg x rekening mee houden.  :D

Is goed hoor, ik vat het allemaal niet zo zwaar op. Zit maar wat te dollen. en ik vind het echt een hele mooie taart!

10

:thumb: