1

Onderwerp: IKKE vond deze VERSCHIKKELIJK leuk om te maken...

Helaas niet veel tijd om te posten,
maar deze vond IK zo VERSCHIKKELIJK leuk om te maken.
Dat ik hem jullie graag even laat zien.

Dispicable me.... 2 minions...VERSCHIKKELIJK leuk werk!..hahaha...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4KZKUZU4-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZL8L66P4-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RXCOP7HN-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-46UNZBGE-D.jpg

VERSCHIKKELIJKE feedback mag natuurlijk!  :lol:

2

Re: IKKE vond deze VERSCHIKKELIJK leuk om te maken...

Ze zijn echt superleuk geworden, wat een lieve koppies. En wat leuk dat je er zoveel plezier in hebt gehad.

Tieneke

3

Haha wat leuk gedaan! Hoe heb je ze gemaakt?

Ze zijn erg leuk, vind vooral dat fluitje leuk gedaan. Ik mis alleen wel de armpjes en beentjes een beetje . Maar verder super

5

Heel gaaf!! Ik wilde de mijne ook net posten, maar die valt echt in het niet bij deze 2!

.. Want taart kan altijd!!

6

Sandra88 schreef:

Haha wat leuk gedaan! Hoe heb je ze gemaakt?

Kleine is een bol taartje (met zo'n balbakvorm, en dan dus een halve)
met een laag van 15 cm rond eronder.

De grotere is in 2 lagen, heb ik met de andere halve bol gemaakt en een rond taartje van 15cm eronder en daar zit een cakeboard tussen, (mijn klant wilde hem wel graag goed kunnen aansnijden,  ;), moeten we soms ook rekening mee houden, hahaha ).

7

sjaantje1980 schreef:

Ze zijn erg leuk, vind vooral dat fluitje leuk gedaan. Ik mis alleen wel de armpjes en beentjes een beetje . Maar verder super

Dank je voor je compliment en ja ik begrijp je; die armen en benen hadden er natuurlijk gewoon bij gemoeten... geen reden waarom ik dat niet heb gedaan...  :think:  gewoon niet goed over nagedacht denk ik hihi. Was zo gefocust op de broek, ogen en die "bril"...omdat ik die goed mogelijk wilde namaken/"echt laten lijken"...

8

Heel leuk, vooral die met de roltong. Lekker ondeugend!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

9

Wat een schatjes!

10

echt heel leuk en die ogen vind ik ook heel mooi gemaakt :)

11

Wauw super! Hoe heb je die grote precies gemaakt qua afmetingen? Ik las al een 15 cm taart eronder en dan een blanda erop (weet je toevallig waar je n 15cm halve bol vorm koopt?) Dus hoe hoog was je 15cm taart? en heb je de halve bol nog bijgesneden? Wil m binnenkort zelf ook maken  O-)

12

LisaM schreef:

Wauw super! Hoe heb je die grote precies gemaakt qua afmetingen? Ik las al een 15 cm taart eronder en dan een blanda erop (weet je toevallig waar je n 15cm halve bol vorm koopt?) Dus hoe hoog was je 15cm taart? en heb je de halve bol nog bijgesneden? Wil m binnenkort zelf ook maken  O-)

Ik ben echt zo'n freestyler,  :D dus weet niet precies hoe hoog de minion is geworden. maar denk een cm of 20.  iig 15 cm taart aan de onderkant en toen die halve bal erop (die is van wilton en heb ik eens bij de macro gekocht.) en die halve bal paste precies op het 15 cm taartje, had er wel een cakedrum tussen gedaan. (daarom dus dat "bandje" ertussen.

succes met je minion!

13

en iedereen bedankt voor jullie leuke berichten!!  :)

14

Loretta schreef:
LisaM schreef:

Ik ben echt zo'n freestyler,  :D dus weet niet precies hoe hoog de minion is geworden. maar denk een cm of 20.  iig 15 cm taart aan de onderkant en toen die halve bal erop (die is van wilton en heb ik eens bij de macro gekocht.) en die halve bal paste precies op het 15 cm taartje, had er wel een cakedrum tussen gedaan. (daarom dus dat "bandje" ertussen.

succes met je minion!

Bedankt voor je antwoord! Ik normaal ook, maar ja dan moet je een prijsinschatting maken ed en dan is t toch wel handig om afmetingen te weten (ongeveer) om een kosteninschatting te maken  :P  ben ik nooit zo goed in uit mn hoofd  O-)

15

Geweldig!!! Staat ook nog op mijn verlanglijstje ;)

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

Erg mooi gemaakt! Op mijn to do lijst staat ook nog steeds het maken van een minion!

Ik heb wel een vraag aan jou.. Bij een 25cm taart gebruik je al gauw +/- 500gr fondant, puur de bovenste laag.
Nou is deze minion 2 taarten op elkaar + nog een blanda. Hoeveel gram is hier ongeveer voor nodig om in 1x de hele minion te bedekken met geel?
Tenminste ik ging er vanuit dat hij in 1x bedekt is..