1

Onderwerp: lalaloopsy 3dpuzzelplaatjes taart en cupcakes

Gevuld met aardbeienmousse en wtteganachebotercreme.
Het biscuit is lichtroze want mijn dochtertje wilde eigenlijk een roze. Ik moet jullie alleen helaas naar mijn blog verwijzen want ik krijg de foto's niet voor elkaar met mijn mobiel.  Hoop dat jullie de moeite willen nemen om te kijken en feedback te geven. www.natie83.blogspot.com
Groetjes Nathalie

2

Re: lalaloopsy 3dpuzzelplaatjes taart en cupcakes

Ik vind het echt heel knap gedaan, je puzzelplaatje is schitterend! Heb je een how to gevolgd of echt alles uitgesneden volgens een plaatje? Heel netjes hoor!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

knap hoor!

4

http://lh6.ggpht.com/-AIZj7w0KEmQ/UmvjTl0wBaI/AAAAAAAAAYY/Ph9hZlfi7co/s640/20131026_153122.jpg

mooi gedaan zeg!

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

5

wat een mooi plaatje! heel schattig!

6

Ik had en kleurplaat uitgeprint en het gewoon geprobeerd het is mijn eerste 3d puzzelplaatje. Bedankt voor het plaatsen van de foto

7

heb je een how-to van de cars-brandweer en lalaloopsy ? c:

8

Eh nee heb geen foto's van het maken ik heb de brandweer nagetekend omdat daar geen kleurplaat van was en daarna gewoon gemaakt...de brandweer is een plat puzzelplaatje...de lalaloopsy maak je eerst het gezicht de armen benen en lijfje dan de haren kleding sokken en schoenen eroverheen leggen  en de andere details aanbrengen. Heb je hier wat aan...? Bak Nog niet zo lang taarten dit was de 7de denk ik dus ben ook maar een beginner en rommel eigenlijk wat aan en hoop dat het dan lukt.

9

Wat een mooie taart!!  :thumb:

10

Heel leuk, gehaakte rokje is ook leuk ;).

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

11

Die is echt heel leuk!

12

Wat een leukerd!