Wat een leuke reacties!!
Ik zal hieronder jullie vragen even beantwoorden:
Maxii schreef:wat gaaf! zeker die met die spin, hoe heb je het web gedaan als ik vragen mag?
Annitur schreef:Die met de spin is echt geweldig. Ben als de dood voor spinnen, dus weet niet of ik 'm dúrf te maken, hahaha.
Hoe heb je het web gemaakt?
Ik heb het web van gesmolten marshmallows gemaakt. Marshmallows 30 sec. in de magnetron verwarmen (in een magnetron-bestendige schaal) en dan gaan roeren, roeren, roeren, roeren... Voorzichtig want het kan heet zijn!
Roer net zo lang tot je er draden van kunt trekken. Maak lange dunne draden en drapeer deze over je taart. Maakt niet uit hoe; omhoog, omlaag, er omheen. Je kunt het niet fout doen. Maak tot slot een mooie grote spin en plaats deze op je taart. Een kind kan de was doen!
Jelly schreef:Wat een "enge" taarten zeg!! Maar wat prachtig gedaan. Ik ben heel benieuwd hoe je het muurtje van taart 1 gemaakt hebt.
Het muurtje en het poortje heb ik met JEM uitstekers gemaakt. Deze om precies te zijn:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/jem- … gate-set-2
jo-oosie schreef:zien er goed uit, vind vooral de spin-taart heel origineel !
Durf je deze allemaal zo in te vriezen ??
Ik zou 'bang' zijn dat er met ontdooien iets fout gaat, of heb je ze begin deze week al nodig?
Ja hoor, ik heb ze gewoon in de diepvries gedaan. In een stevige doos en daar een pedaalemmerzak overheen. Ik heb weinig keuze...als ik alles tot het laatste moment bewaar kom ik in tijdnood..
Alleen de 4de taart vries ik niet in. Deze maak ik van de week en gaat gewoon de koelkast in.
Groetjes, Ilse