1 Laatst bewerkt door zoethoudertje (18-10-2013 15:33)

Onderwerp: Pink Ribbon borsten koekjes met Sugarveil

http://2.bp.blogspot.com/-_02fVn2cZxk/UlMHI1GSL_I/AAAAAAAAFFs/jPUocKOj2Kg/s1600/20130826+cjd+007.jpg

Ieder jaar kleurt de maand oktober even roze. Dat klinkt heel lief en aardig maar een diep verscholen drama verschuild zich onder deze kleur. Borstkanker.
Dames, we zijn even zusters van elkaar; onze borsten mogen dan de voedsters zijn van de toekomst, machtige aandachtstrekkers zijn, de kans dat onze borsten op een dag een verkeerde celdeling maken en er borstkanker ontstaat is momenteel 1 op 8.

Soms, heel onverwacht word ik zomaar overvallen door een idee. Dat kan op de meest rare plekken of in de meest rare situaties zijn. Heb jij dat nu ook wel eens? Het beste is dat ik het idee meteen opschrijf, anders is het net als met dromen: het verdwijnt in een diepe put waar het heel donker is en je het niet meer terug kunt vinden.
Zo bedacht ik me opeens al pratend met een collega over de Pink Ribbon actie: Ik ga koekjes maken. Netjes verpakte borsten met een Pink Ribbonstrikje.

http://3.bp.blogspot.com/-encTewvtBE0/UlMHJVo3pkI/AAAAAAAAFGU/Qm0RIGpFqxA/s1600/20130826+cjd+010.jpg

Verder lezen, hoe maak je deze Pink Ribbon koekjes? Klik hier

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

2

Re: Pink Ribbon borsten koekjes met Sugarveil

Heel mooi gedaan en een heel mooie gedachten.

3

Baklataart schreef:

Helemaal mee eens!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

sugar100 schreef:
Baklataart schreef:

Helemaal mee eens!

Bedankt dames!

5

Wauw, wat een werk moet dat geweest zijn....

Ze zijn echt heel mooi en het doel natuurlijk ook.

En ga je ze nu ergens openbaar verkopen of is het voor vrienden en bekenden onderling?
In het 1e geval zou ik mijn schoonmoeder 's een seintje kunnen geven, want mijn man komt bij jullie vandaan... ;-)

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

6

Heel erg mooi gedaan, zeker met dat kanten randje.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

jo-oosie schreef:

Wauw, wat een werk moet dat geweest zijn....

Ze zijn echt heel mooi en het doel natuurlijk ook.

En ga je ze nu ergens openbaar verkopen of is het voor vrienden en bekenden onderling?
In het 1e geval zou ik mijn schoonmoeder 's een seintje kunnen geven, want mijn man komt bij jullie vandaan... ;-)

HOi Jo-oosie,
De koekjes zijn al maanden eerder gemaakt (voor de site van Taarten Decoreren) maar een vriendin van mij trakteerde ze op haar verjaardag. Ik vind het zelf ook altijd moeilijk om iets "te koop" aan te bieden.
De koekjes met kant vind ik ook leuker maar de koekjes zonder kant kun je sneller maken.
Groetjes
Carola