1

Onderwerp: Verjaardagstaart voor mijn zoontje

Volgende week zondag vieren we de tweede verjaardag van ons zoontje. De eerste taart is inmiddels af, de volgende wordt een stapeltaart (mijn eerste...) met bovenop een geboetseerde Ernie. Benieuwd of deze gaat lukken, maar over deze taart ben ik in elk geval erg tevreden!

Kleurenbiscuit gevuld en afgestreken met Citroenbotercreme.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CSVRZGEO-D.jpg

(als ik eraan denk zal ik bij het aansnijden nog even een foto maken en plaatsen!)

Bedankt voor het kijken! Feedback is welkom!

Heb nog niet zoveel ervaring, maar bakken is wel mijn "ding"!

2

Re: Verjaardagstaart voor mijn zoontje

Hij ziet er zo een beetje saai uit naar mijn mening, maar dat zal de binnenkant vast goed maken! Ben benieuwd!

3 Laatst bewerkt door Paola (20-10-2013 16:30)

Leuk gedaan, schattige ballonnetjes :Y

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

4

De ballonnetjes zijn idd schattig, misschien is het leuk om er 'draadjes' aan te maken zodat het lijkt of het een heel grote 'bos' ballonnen is?
Fijne verjaardag alvast!

5

De ballonnetjes zijn idd schattig, misschien is het leuk om er 'draadjes' aan te maken zodat het lijkt of het een heel grote 'bos' ballonnen is?
Fijne verjaardag alvast!

6

Oeps sorry... twee keer.

7

Hij is wel heel vrolijk, maar ik zou er zelf meer een thema aan gegeven hebben. Of in ieder geval zijn naam met leeftijd.

Hier op de taartenparade kom je ook heel veel leuke inspiratie taarten tegen!

8

Bedankt voor de feedback. Hij ziet er zo inderdaad wat saai uit, maar omdat de binnenkant al behoorlijk wat kleur bevat, wil ik hem ook niet te druk maken. Vandaar alleen de ballonnetjes.

Heb nog niet zoveel ervaring, maar bakken is wel mijn "ding"!