1

Onderwerp: Gek op de Koekenbakkers

Taarten maken vind ik leuk maar na dit project weet ik zeker dat ik koekjes decoreren veeeeeel leuker vind!

In April een workshop van de Koekenbakkers gevolgd maar er daarna eigenlijk niets meer mee gedaan. Zonde eigenlijk. Voor de workshop zelf een keer of drie wat gedaan. Niet veel ervaring nog dus. Dus het boek erbij gepakt voor inspiratie en de bloementaart gemaakt met mijn eigen twist.

Het was een aardig klusje maar dochterlief was in de wolken!

https://lh3.googleusercontent.com/-QxYwG7dKGt8/Ul49s9p_J4I/AAAAAAAAFEA/Z7SnxfEuxQ4/w714-h591-no/IMG_6991-1.jpg

en de traktatie voor school
https://lh4.googleusercontent.com/-WCeW08peFoE/Ul49tSF3lNI/AAAAAAAAFEA/beyWxbU6jTs/w887-h591-no/IMG_6948.JPG

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

Re: Gek op de Koekenbakkers

Erg mooi! Dat lijkt me nou zoveel werk!

3

koekenbakkerBrinky schreef:

Erg mooi! Dat lijkt me nou zoveel werk!

mij dus ook....   :/
De koekjes bakken niet, maar de rest, poehee....

Maar mooi is het wel !!   :Y

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

4

Heel erg leuk!!

5

Bedankt voor jullie reacties. Het is wel veel werk, maar werk wat je heel goed kunt voorbereiden. Hierdoor zat de taart op de dag voor de verjaardag (waarop ik al zoveel moet voorbereiden) zo in elkaar! Vullen, bekleden en koekjes er op.

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

6

Erg mooi gemaakt zeg........

7

Heel leuk!

8

Superleuk geworden! Ik vind de hoeveelheid werk altijd best meevallen. Ik vind het spuiten en vullen ook altijd heel erg ontspannend trouwens. En je kunt het een tijdje vooraf doen, zonder stress. Heerlijk.
Ik vind het wel bijzonder dat je voor school ook nog van die lieve bloemetjes maakte, dat doen niet veel mama's je na hoor. Prachtig!

Tieneke

9 Laatst bewerkt door MadameBaktaart (16-10-2013 15:40)

Ziet er super mooi uit!

Ik heb ook nagedacht over de workshop bij Koekenbakkers, alleen is t voor mij echt te ver weg helaas...
Dus ik ga op zoek naar een workshop regio Gelderland/Utrecht/Almere :)

Dus mocht er iemand nog een tip hebben  :o

10

Baksels van Bientje in Meteren geeft een workshop van De Koekenbakkers dat is dichtbij voor je .

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

connie11 schreef:

Baksels van Bientje in Meteren geeft een workshop van De Koekenbakkers dat is dichtbij voor je .

Super! Dankjewel voor de informatie  :thumb:

12

Hier wordt ik nou zo vrolijk van, het ziet er geweldig en uit en die blije kleurtjes, jeej!

En die trakteerbloemetjes, wat leuk!

Say YES with joy. Say NO without fear.

13

Tante Tien schreef:

Superleuk geworden! Ik vind de hoeveelheid werk altijd best meevallen. Ik vind het spuiten en vullen ook altijd heel erg ontspannend trouwens. En je kunt het een tijdje vooraf doen, zonder stress. Heerlijk.
Ik vind het wel bijzonder dat je voor school ook nog van die lieve bloemetjes maakte, dat doen niet veel mama's je na hoor. Prachtig!

Tieneke

Ja, tieneke, dat zei ik toevallig ook tegen mijn man. Dit moet ik vaker doen, ik voel me helemaal zen  :)

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

14

Super leuk !

Groet, Jolanda

15

Super geworden, maar wat een werk. Petje af  :thumb:  :thumb:

16

heel leuk! ik krijg gewoon zin om koekjes te bakken en te versieren met icing  :D

liefs marieke

Heel mooi gedaan!!

Ik heb zelf recent ook een workshop van De Koekenbakkers gevolgd en ik vond het ook superleuk!

18

Wat een mooi geheel! Super leuk gemaakt.

En het vele werk, tja het is veel beter voor te bereiden en te plannen. De koekjes maak je eerder, de taart is verder simpel. Ik ben ook helemaal om na een twee cursussen van de koekenbakkers  ;)

19

Geweldig en ik kan me helemaal in je mening vinden! Koekjes zijn top!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

20

Dat ziet er vrolijk uit!! Ben er nog nooit aan begonnen. Toch maar eens proberen?? :think:   :)