1

Onderwerp: Koekjesstempel van de HEMA

Al een poosje liep ik te kijken naar een koekjesstempel, maar vond 15 euro toch wat prijzig. Tot ik afgelopen maandag bij de HEMA was en daar eentje voor maar 3,95 tegen kwam.

Zojuist getest en hier het resultaat ;)

http://i71.photobucket.com/albums/i152/Marielle98/image_zps9c39bba9.jpg

2

Re: Koekjesstempel van de HEMA

Leuk!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

3

super leuk!! jammer dat de winkels al dicht zijn...........

cakes, enjoy making, enjoy eating!!

4

Oh, dat had ik eerder moeten weten, ik was er vanmiddag nog! Erg leuk, zeg.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

5

Tijdje geleden waren ze niet meer te krijgen bij de HEMA na een topic hierover op DLT  ;) (zit op de iPad en weet zo snel niet hoe ik een link moet plaatsen). Bij de AH, die ook koekjesstempels heeft, lagen ze er nog wel. Al vind ik deze iets minder leuk dan die van de HEMA....

6

super leuk...
heb er mee in mijn handen gestaan.
dacht eigenlijk dat de afdruk niet zo mooi zou zijn.

had ik ze nu toch maar meegenomen !
zien er super goed uit

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

7

Heb hem toevallig meegenomen.  Er stond op:  voor fondant en marsepein.   Wilde het ook gaan gebruik voor een koekje... maar dat kan dus zeker. Ziet erg leuk en lekker uit!

8

Heel erg leuk...morgen ook maar ff langs de hema

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

9

Dat ziet er erg gezellig uit! Blij dat ik die stempel al heb; nu nog uitproberen! ;)

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

10

Dat moet lukken zeg, ik heb op dit moment net dezelfde koekjes in de oven staan!

Maar ... moet eerlijk toegeven .... die van jou zien er precies beter uit, de afdruk is duidelijker. Welke koekjesrecept heb jij gebruikt als ik vragen mag? En heb jij ook tussen elke afdruk de stempel met bloem ingesmeerd?

groetjes samantha

11 Laatst bewerkt door MarielleM1978 (13-10-2013 20:33)

sam schreef:

Dat moet lukken zeg, ik heb op dit moment net dezelfde koekjes in de oven staan!

Maar ... moet eerlijk toegeven .... die van jou zien er precies beter uit, de afdruk is duidelijker. Welke koekjesrecept heb jij gebruikt als ik vragen mag? En heb jij ook tussen elke afdruk de stempel met bloem ingesmeerd?

groetjes samantha

Het recept dat ik heb gebruikt kun je op Facebook vinden. Ik heb inderdaad wel tussen elke afdruk de stempel even in de bloem gezet en afgeklopt. En zorgen dat het deeg goed koud is, dat scheelt ook.

Met dit recept had ik twee bakplaten vol:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid … mp;theater

12

Bedankt! Volgende keer probeer ik het met jouw recept
groetjes

13

Ze zijn inderdaad erg leuk.

En Action heeft ze nu geloof ik ook :D  :Y .

Groetjes

14

leuk. die wil ik, die wil ik, die wil ik

Jaaaaa, ik heb 'm ook !! Dankjewel Marielle! Dank zij jouw berichtje ben in onmiddellijk gaan kijken bij ons in de Hema (België) en gevonden. Ik had de laatste in het ! :Y  en ben er heel blij mee. Want deze stempel bekoorde mij al lang, maar vond €15 ook te duur. Bij ons heb ik 'm € 4,25 betaald.
Hij is gemakkelijk te gebruiken, maar ga het ook eens proberen met jouw recept, bij mij was de afdruk ook wat vervaagd na het bakken.

a balanced dieet is chocolate in both hands ...

Koekebakkevlaaien hmmm schreef:

Jaaaaa, ik heb 'm ook !! Dankjewel Marielle! Dank zij jouw berichtje ben in onmiddellijk gaan kijken bij ons in de Hema (België) en gevonden. Ik had de laatste in het ! :Y  en ben er heel blij mee. Want deze stempel bekoorde mij al lang, maar vond €15 ook te duur. Bij ons heb ik 'm € 4,25 betaald.
Hij is gemakkelijk te gebruiken, maar ga het ook eens proberen met jouw recept, bij mij was de afdruk ook wat vervaagd na het bakken.

Leuk dat je hem hebt :) Succes met het recept, bij mij werkte het gelijk goed.

17

Wat gaaf, dat is een leuke, op naar de HEMA ;)

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!