1

Onderwerp: Proeverij

Net een gezellige proeverij gehad en ik mag de bruidstaart gaan maken in december, yay! De smaken die zij hebben gekozen zijn karamel crème en vanille crème. Zo zagen de proeftaartjes er uit:

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1238231_217179731739537_5186286_n.jpg

2

Re: Proeverij

Mooi! Mooie kleur en strak!!

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

3

Altijd meteen even kijken als jij wat gepost hebt  ;)  En wat is ie weer strakkkkkkk!!!! SUPER  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

super mooi, ik kijk ook gelijk als ik zie dat jij wat hebt gepost, ha ha  :)

Wil je meer van mij zien, ga dan naar: www.beautifulcakes.nl of www.facebook.com/nicole.beautifulcakes

5

O wow, mijn taart groupies  :lol:   :lol:   :lol:
Handtekeningen na de show....

Dank jullie wel hoor, heel leuk dat jullie zo enthousiast zijn, ik krijg er altijd een hele grote smile van op mijn gezicht  :Y

STRAK zeg

7

Idd je maakt echt super mooie taarten en gefeliciteerd met de opdracht. :)

8

wow erg mooi en klinkt erg lekker weer

"Life is what happens to you, while you're busy making other cakes"

9

Ooooh wat is tie mooi strak..... Ik krijg die bovenste rand echt nooit zo mooi... Super mooie roos ook!

Enne gefeliciteerd met de opdracht!

Sweet as sugar and everything nice

10

Wat een prachtig taartje weer!! Wordt hij ook in deze kleur of is dat nog een verrassing? En wat klinkt dat lekker die vulling!!
Maak je dat met botercreme of anders?
Zoooo jammer dat ik hier nog niets van wist toen ik ging trouwen!

11

Mooi!

Say YES with joy. Say NO without fear.

12

Jelly schreef:

Wat een prachtig taartje weer!! Wordt hij ook in deze kleur of is dat nog een verrassing? En wat klinkt dat lekker die vulling!!

Hij wordt inderdaad deze kleur, iets lichter alleen. De vulling heb ik gemaakt met de botercrème mix en daar doorheen bebogeen dan wel Madagascar Bourbon Vanilla Bean Paste (Nielsen Massey) gemixt. Echt heel erg lekker!  :Y Die laatste kun je kopen bij Bouwhuis of de Tastyshop.

13

Tamataartje schreef:
Jelly schreef:

Hij wordt inderdaad deze kleur, iets lichter alleen. De vulling heb ik gemaakt met de botercrème mix en daar doorheen bebogeen dan wel Madagascar Bourbon Vanilla Bean Paste (Nielsen Massey) gemixt. Echt heel erg lekker!  :Y Die laatste kun je kopen bij Bouwhuis of de Tastyshop.

Soooo het water loopt je uit de mond als je dit leest. Ik ga het opslaan en zeker een keer proberen. Dank je wel Tamara!!

14

Ook weer zo'n mooi taartje.  :thumb:  :thumb: Hoe kom jij toch elke keer aan die mooie kanten randen??? Zelfgemaakte molds???

15

Ik koop ze bij Precious Taarten (precioustaarten.com/Precious--Moulds-Webshop). Dit is de onderste rand van de Addy Mal. Maar zelf maken s niet zo heel erg moeilijk: neem een stuk kant en dompel deze in 1:1 suikerwater. Laat het helemaal opdrogen, het is nu keihard. Neem vervolgens een hoeveelheid silli wat genoeg is om het volledige stuk kant te bedekken (niet te dik, dat is niet nodig) en laat minimaal 4 uur drogen. Haal het stuk kant eruit en doe de mal in de vaatwasser. Daarna kun je de mal gebruiken. Als je een combinatie van fondant en gumpaste gebruikt en heel dun uitrolt, krijg je het mooiste resultaat  :)

Alleen silli is vrij prijzig, dus je kan net zo goed gewoon bij Precious bestellen, zij is relatief gezien echt niet duur  ;)

16

Tamataartje schreef:

Ik koop ze bij Precious Taarten (precioustaarten.com/Precious--Moulds-Webshop). Dit is de onderste rand van de Addy Mal. Maar zelf maken s niet zo heel erg moeilijk: neem een stuk kant en dompel deze in 1:1 suikerwater. Laat het helemaal opdrogen, het is nu keihard. Neem vervolgens een hoeveelheid silli wat genoeg is om het volledige stuk kant te bedekken (niet te dik, dat is niet nodig) en laat minimaal 4 uur drogen. Haal het stuk kant eruit en doe de mal in de vaatwasser. Daarna kun je de mal gebruiken. Als je een combinatie van fondant en gumpaste gebruikt en heel dun uitrolt, krijg je het mooiste resultaat  :)

Alleen silli is vrij prijzig, dus je kan net zo goed gewoon bij Precious bestellen, zij is relatief gezien echt niet duur  ;)

Dank je. Ik zal eens even gaan "shoppen" ;)  :)