1

Onderwerp: dessert taartje

een keertje weg met de fondant taarten
deze keer een desserttaartje met chocolademouse
amandelbeslag en pannacotta.

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1273282_10200159120294236_1297211083_o.jpg

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1237459_10200159120014229_795885764_o.jpg

voor al uw gebak groot en klein moet u bij bakker moniek zijn : www.wix.com/bakkermoniek/zwambag

2

Re: dessert taartje

mooi hoor  :)

hoe heb je die buitenlaag zo mooi gekregen dan?

3

dat is cacoagelei
hieronder het recept:

140 g water
180 g suiker
130 g room
60 g cacaopoeder
3 blaadjes gelatine

Breng water, suiker, room en cacaopoeder aan de kook en kook het circa 10 minuten tot de gelei ingedikt is. Week de gelatine in koud water. Haal de pan van het vuur, knijp de gelatine uit en los hem op in de siroop.\

heel gemakkelijk, dit kun je ruim van te voren klaarmaken.
blijft mooi blinken als een spiegeltje

voor al uw gebak groot en klein moet u bij bakker moniek zijn : www.wix.com/bakkermoniek/zwambag

4

oké dank je wel voor je snelle antwoord ga ik zeker ook proberen :)

5

Die ziet er mooi en vooral lekker uit!

6

Nou zeg, dit is cacoagelei, ik heb laatst zoiets op cakecentral gezien en ben de hele avond aan het zoeken geweest naar een goed recept. Thanks dus. En wat glimt het mooi! Ik vind je decoratie ook heel goed gekozen, in die krul en met alleen natuurlijke ingrediënten. Goed hoor!

Tieneke

7

Die ziet er lekker (en goed) uit  :9

8

Oeh lekker!

Groetjes Gülendem

Ziet er super uit!
Vraagje, word de buitenkant dan hard of blijft het nattig?

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

10

Ik begin spontaan te kwijlen! En die chocoladegelei ga ik zeker een keertje proberen. Even het receptje opslaan. Met dank voor het delen!  :thumb:

11

De gelei blijft zacht. dit hard niet uit.

Het beste is op je baveroise taartje bevroren op een blikje te zetten en dan te overgieten. Dat wat te veel is loopt er van af en je krijgt een strakke rand.

12

Dat ziet er heerlijk uit! En mooi en origineel gedecoreerd, zo met die nootjes, prachtig om te zien!

Bedankt voor het recept, ga dit ook een keer proberen!

13

De taart ziet er prachtig en superlekker uit en weer eens wat anders!  :thumb: