1

Onderwerp: Sinterklaas mal

Het is nog een beetje vroeg maar ik ben er al mee bezig. Ik vind een sinterklaastaartje met alleen een plaatje erop zo kaal. Dus ik ben op zoek naar een mal waar ik verschillende kleine figuurtjes uit kan halen. In de webshop van de leukste taarten hebben ze helaas niks. Iemand een idee?

2

Re: Sinterklaas mal

Ik zou lekker zelf aan de slag gaan. Cadeautjes maken, sint-mijters en pieten-mutsen. Evt. kun je misschien wat leuks met silli's?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Marianne schreef:

Ik zou lekker zelf aan de slag gaan. Cadeautjes maken, sint-mijters en pieten-mutsen. Evt. kun je misschien wat leuks met silli's?

Wat zijn silli's?

4

Silli is een siliconenmengsel uit twee componenten waar je zelf een mal mee kunt maken. Dus als je een leuk vormpje hebt, maak je daar een silli-malletje mee en dan kun je er marsepein of fondant in drukken om deze te gebruiken op een taart of cupcake.

Vorig jaar op taart en trends was er een demonstratie van Brenda Bakker (Kwebbeltje) en zij geeft er ook workshops in.

Snap je?

Tieneke

5

Tante Tien schreef:

Silli is een siliconenmengsel uit twee componenten waar je zelf een mal mee kunt maken. Dus als je een leuk vormpje hebt, maak je daar een silli-malletje mee en dan kun je er marsepein of fondant in drukken om deze te gebruiken op een taart of cupcake.

Vorig jaar op taart en trends was er een demonstratie van Brenda Bakker (Kwebbeltje) en zij geeft er ook workshops in.

Snap je?

Tieneke

Ja dank je Tieneke

6

Ik heb ze laatst op FB voorbij zien komen.
Mallen met daarin een pietenmuts, mijter, staf en de zak
Ze zijn dus te koop.
Volgens mij bij cupcake en co

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

7

facebook.com/pages/Cupcake-Co/193075997416316?fref=ts]

Inderdaad bij Cupcake&Co. Ze verstuurt ook als je dat wilt.
Op de facebookpagina even naar beneden scrollen, dan kom je ze tegen.