1

Onderwerp: Kan deze combi?

Hallo,

Ik ben eens beginnen aan het vullen van m'n taart met wat anders dan een crème en jam. Dus even een vraag

Ik wil een taart vullen met mbc en een laag frambozen kan ik dat afsmeren met ganache (melk) of is het teveel van het goede?

Het is een een stapeltaartje waarvan het bovenste deel gevuld is met dulche de leche en ook al afgesmeerd met ganache.

Groetjes Janneke

Re: Kan deze combi?

Hoi,

Je kan prima afsmeren met ganache hoor! Je kan eventueel als je mbc over hebt ook hier mee afsmeren (dat doe ik zelf altijd).

succes!

facebook.com/caro.taartencupcakes

3

Pukje27 schreef:

Hallo,

Ik ben eens beginnen aan het vullen van m'n taart met wat anders dan een crème en jam. Dus even een vraag

Ik wil een taart vullen met mbc en een laag frambozen kan ik dat afsmeren met ganache (melk) of is het teveel van het goede?

Het is een een stapeltaartje waarvan het bovenste deel gevuld is met dulche de leche en ook al afgesmeerd met ganache.

Groetjes Janneke

Ganache (melk) ??
Dus melk chocolade?

4

Frambozen combineert ook erg goed met witte ganache!
Melk lijkt me minder eerlijk gezegd...

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

5

Ik heb gisteren veel complimenten mogen ontvangen over de combinatie: chocoladebiscuit, gvuld met 1 laag witte opgeklopte chocoladeganache en 1 laag frambozenbavaroise
Was ook wel een erg lekkere combinatie.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

6

Klinkt inderdaad heel goed!

www.facebook.com/cakebym

7

Klinkt inderdaad heel goed!

www.facebook.com/cakebym