Re: Bruidstaarten en andere stapeltaarten van de afgelopen tijd.
Helemaal top
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaarten en andere stapeltaarten van de afgelopen tijd.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Helemaal top
Wat een prachtige parade.
Ik ben weg van de 1e taart!
Wauw! Hij is prachtig, echt leuke printjes!
Prachtig!
Wat een mooie taarten maak je! Ik denk al, waarom "ken" ik je niet?! Mag je wel showen, hoor
Prachtige taarten. Mag ik vragen hoe je de letters zo mooi recht op de taart krijgt. Ik zit daar altijd mee te tobben.
Stuk voor stuk super mooi!
Dorien wat mooi! Ik ben weg van je bovenste taart! Prachtig!!!
Prachtige taarten. Mag ik vragen hoe je de letters zo mooi recht op de taart krijgt. Ik zit daar altijd mee te tobben.
Hallo Sjaan,
Ik laat de letters nadat ik ze uitgestoken heb even drogen zodat ze niet meer zo wiebelig zijn en dan.....ja gewoon netjes opplakken. Ik vind dit ook altijd een lastig karweitje.
Groetjes,
Dorien
Mooi!!! Wat een mooie lussenstrik ook met die panterprint erin! Ben heel benieuwd hoe je dat hebt dat gedaan.
Mooi!!! Wat een mooie lussenstrik ook met die panterprint erin! Ben heel benieuwd hoe je dat hebt dat gedaan.
Dag Maria,
Ik heb eerst een witte lussenstrik gemaakt met zwarte randjes en daar de panterprint opgeschilderd.
Zo wat een prachtige rozen zeg. Hoe heb je die zo mooi gekregen? Met een bepaalde uitsteker?
Susanne
mooie taarten! welke grote bakblikken heb je hiervoor gebruikt?
Erg mooi!
Waar haal je die prachtige standaarden?
Ah, geschilderd. Dat heb ik nog nooit gedaan. Misschien maar eens proberen.
Wat een geweldig mooie taarten! Vooral je eerste taart is helemaal mijn ding!
Welke bakvormen gebruik jij? Die van tien centimeter hoog? Ze zijn allemaal zo mooi hoog!
Welke bakvormen gebruik jij? Die van tien centimeter hoog? Ze zijn allemaal zo mooi hoog!
Hallo Dotje,
Ik heb de gewone PME bakblikken van 7,5 cm gebruikt. Ik vul flink en dan zijn ze altijd zo'n 10 cm hoog. Ik heb ook een aantal bakblikken van 10 cm maar die gebruik ik bijna nooit omdat ik de verhouding (de breedte i.c.m. de hoogte) van de kleinste niet zo mooi vind.
Groetjes,
Dorien
mooie taarten! welke grote bakblikken heb je hiervoor gebruikt?
Dag Daan,
In een ander berichtje staat het antwoord op je vraag.
Groetjes,
Dorien
Zo wat een prachtige rozen zeg. Hoe heb je die zo mooi gekregen? Met een bepaalde uitsteker?
Susanne
Dag Suzanne,
Ik heb de rozen gemaakt met de 5 petal-uitstekers van PME en de laatste rand met een losse rozenblaadjes uitsteker.
Groetjes,
Dorien
Erg mooi!
Waar haal je die prachtige standaarden?
Dag Mmaas
De standaard waar de zachtgroene taart voor de 100 jarige dame op staat heb ik een hele tijd geleden bij Intratuin gekocht. De standaard waar de wit met zwarte bruidstaart op staat vond ik tot mijn grote verbazing in een plaatselijk brocante winkeltje.
Onder de andere taart staat nog een houten draaiplateau van Ikea. Op locatie had ik hier ook een van de standaards onder gezet.
Groetjes,
Dorien
vind de eerste echt het mooiste!
maar de rest is ook geweldig.
kan ik alleen maar van dromen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaarten en andere stapeltaarten van de afgelopen tijd.