Onderwerp: De tuin in met een herfstig egeltje
Twee taarten van vorige week. Ten eerst werd mijn vader 60. Een beetje een taart met humor. (En ja, zo ziet de beste man er echt uit... haha) De vulling: speculaasslagroom met stukjes speculaas, laagje speculoos en banketbakkersroom.
Tweede taartje was voor de eerste verjaardag van Eef het dochtertje van een vriendin. Daar krijg ik altijd de vrije hand. Omdat haar lievelingsknuffel een egel is besloot ik een herfsttaartje te maken met een egel. Met de egel heb ik nog wel even lopen stoeien. Toen mijn moeder bij egel 1 aan kwam zetten met: "ach, wat een lief beertje," besloot ik het maar eens om het over een andere boeg te gooien.
Kleine Eef vond de taart gevuld met aardbeienvlaaivulling en aardbeienbavarois erg lekker.

~ Neem je dromen mee de dag in ~
Ik vind alleen het randje op de taart een beetje rommelig ogen, niet helemaal recht en daardoor de aandacht van de lieve, vrolijke taart weghalend voor mij
ik moet zeggen op de foto vind ik het wat rommeliger lijken dan in het echt. Ik moet wel zeggen dat tijdens het feestje menigeen enthousiast was over die rand. Haha