1

Onderwerp: Vintage Sweet table

Voor mijn eigen verjaardag ging ik voor een sweettable met vintage gevoel..

Wat de gasten allemaal op de tafel konden vinden was:
Taart gevuld met werthers original & aardbeienjam
Cupcakes met frambozen botercreme
Red velvet push-up cakes
cakepops
Aardbeienkwarktaartjes in glazen potjes
Macarones
Popcorn
marshmallows
nougat blokjes

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MTCEZGQQ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UOF7RSME.jpg

Het was mijn eerste echte sweettable dus ik ben heel benieuwd naar jullie meningen, tips & trucks :D

Bedankt voor het kijken!!

2

Re: Vintage Sweet table

Klinkt lekker allemaal! Ziet er ook goed uit, alleen een beetje leeg naar mijn mening. Misschien als je een aantal dingen op n leuk bord/schaal zet dat t iets "voller" er uit ziet?
En ik zou wel wat detailfoto's willen zien  :Y

3

Dankjewel :)

Mijn eetkamertafel is 2.50meter, dus eigenlijk wat groot voor de hoeveelheid die erop staat.. Want eigenlijk staat alles wel ergens op of in.. (cupcakestandaard, 4 taartplateaus, glazen potjes, en push up houders natuurlijk)

Helaas heb ik geen duidelijke detailfoto's gemaakt :( Erg veel spijt van achteraf!!

4

Ziet er erg leuk uit!! Heb er zelf nog nooit 1 gemaakt.
Het ziet er idd beetje "kaal" uit, maar met zo n grote tafel is het vrij moeilijk om hem vol te krijgen.... Mits je veel mensen op bezoek krijgt..

Enne gefeliciteerd met je 24ste verjaardag!  ;)

5

Dankjewel :D

Ja volgende keer maar iets anders verzinnen dan die grote tafel..
Of misschien meer aankleden met papieren versiering ofzo

6

je zou de tafel prima kunnen gebruiken hoor....je kleed is super....en het sfeertje ook, als je wat meer in de hoogte werkt (kistjes met kleedjes) compenseer je de lengte.....leuke vazen met verse bloemen helpen ook goed....en idd leuke printables gebruiken voor bij al het lekkers...en je gordijn erachter is te gek om te werken met pompoms en waaiers,.....leuke vlagggetjes lijn etc....dan lijkt het ook niet zo kaal....ga zo door!!
Maartje

7

bedankt maartje! met die tips kan ik zeker wat :D