1

Onderwerp: Help Blanda 20 maar geen Ikea in de buurt

Ik wil graag zo'n leuke zak van sint taart maken maar kom niet bij Ikea. Waar zou ik hem kunnen kopen? Bij Xenos hebben ze wel 12 en 30 maar geen 20. Bij veel winkels hebben ze wel ronde schalen maar met een platte bodem. Iemand een idee?

2 Laatst bewerkt door Anna_4 (06-10-2013 18:44)

Re: Help Blanda 20 maar geen Ikea in de buurt

Bij de action hebben ze een setje met glazen schaaltjes (met deksels), ik geloof 5 maten van 25 tot 10 cm voor 2 euro. Heb ze gisteren gekocht, staan bij de glazen etc.  :Y

Gelukkig heb je nog een kleine 2 maanden hihi :) op google vind je overigens ook zakken gemaakt met een gewone ronde vorm. Ziet er ook leuk uit!

3

Anna_4 schreef:

Bij de action hebben ze een setje met glazen schaaltjes (met deksels), ik geloof 5 maten van 25 tot 10 cm voor 2 euro. Heb ze gisteren gekocht, staan bij de glazen etc.  :Y

Gelukkig heb je nog een kleine 2 maanden hihi :) op google vind je overigens ook zakken gemaakt met een gewone ronde vorm. Ziet er ook leuk uit!

Dankje wel voor je reactie. Ik heb inderdaad nog 2 maanden haha.

4

Ikea heeft ook n webshop tegenwoordig...

5

etmc schreef:

Ikea heeft ook n webshop tegenwoordig...

Oh, dan zal ik eens gaan kijken. Bedankt voor je reactie.

6

enneuh, een bult verzendkosten.... :/

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

Carien schreef:

enneuh, een bult verzendkosten.... :/

Inderdaad niet normaal. Vanaf 29.00. Ik ga wel bij action kijken haha

8

Lizetje schreef:

Ik wil graag zo'n leuke zak van sint taart maken maar kom niet bij Ikea. Waar zou ik hem kunnen kopen? Bij Xenos hebben ze wel 12 en 30 maar geen 20. Bij veel winkels hebben ze wel ronde schalen maar met een platte bodem. Iemand een idee?

die van de ikea is ook niet volledig rond hoor...
dan zou hij immers omvallen.

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

Ik vind het voor een zak van de sint juist handig met een platte kant erop. Dan kan je daar de rand van de zak mooi rond modelleren en op het platte stukje blijven je decoraties (pakjes, snoepjes, pepernoten, geboetseerd pietje etc) veel beter staan.

Groetjes Petra

Weet niet waar je woont maar je mag de mijne wel lenen

Gr