1

Onderwerp: Mijn eigen verjaardagstaart..klassiek met mijn eerste pioenroos!

Mijn eigen verjaardagstaart...eigenlijk de eerste die ik voor mezelf maakte hahaha
Door alle drukte, geregel en koken voor de hele verjaardagsclan, koop ik meestal een taart bij de banketbakker voor mijn eigen verjaardag  :P

Dit jaar heb ik wat meer uit kunnen besteden en had ik tijd voor mijn eigen taartje.. (en toch nog een taartje erbij gekocht  ;) )

Fijn om weer iets te kunnen maken wat helemaal mijn eigen smaak is.
Pioenrozen zijn 1 van mijn favoriete bloemen..
Voor deze taart maakte ik mijn eerste pioenroos en heb ik voor het eerst de zijkant van een taart gestencilt (spannend!)...met een peony stencil..

De zijkant is met een combinatie van witte en zachtroze dust gedaan.
De close-up foto heb ik in contrast gezet, omdat door de reflectie van het licht in de dust, het patroon niet scherp op de foto kwam.

Ben benieuwd wat jullie van het resultaat vinden..

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/p480x480/1381834_597488636977343_1376599455_n.jpg

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/p480x480/1382224_597488890310651_634484132_n.jpg

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

2

Re: Mijn eigen verjaardagstaart..klassiek met mijn eerste pioenroos!

wat ik er van vind??? ...........euh................WAUW?? echt wat een mooie pioenroos  :Y  :thumb:

3

:Y  :thumb:

you can't buy happines but you can buy chocolate, that's kind of the same thing ;-), voor meer taartjes kan je ook mijn fb pagina bekijken https://www.facebook.com/youcake.nl

4

Ik vind 'm heel erg mooi. Heel rustig gehouden met een mooie kleurcombinatie  :thumb:

En nog van harte gefeliciteerd  :)

5

Prachtig!!  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

6

Heel mooi. Geweldige kleuren!

7

mooie kleuren, goed gestencild en prachtige pioen :thumb:

groetjes elfje elly

8

Nog gefeliciteerd!  :)

Heel mooi!
De pioenroos is prachtig!  :Y

9

Bedankt voor jullie reacties! <3

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

Hoi,

Wauw wat een prachtige taart en wat een mooie pioenroos.
Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad.

11

Wat een mooi, chique en lief taartje! Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Ha nog gefeliciteerd, zag hem al op fb voorbij komen. Maar had nog niet gereageerd. Vind em heel chique! En ook supermooi strak! Had je em met ganache afgesmeerd?

13

koekenbakkerBrinky schreef:

Ha nog gefeliciteerd, zag hem al op fb voorbij komen. Maar had nog niet gereageerd. Vind em heel chique! En ook supermooi strak! Had je em met ganache afgesmeerd?

Dankjewel! Heb m afgesmeerd met vanille botercreme..

www.facebook.com/EllCake