Onderwerp: Lieve Boot taart met ombre water effect.
Een lief klein taartje met een 3d boot van cake als topper. Ik was nog aan het twijfelen of hij hier thuis hoort of in de stapeltaarten categorie, maar ook de onderkant moet eigenlijk de zee voorstellen, dus het is gewoon toch maar een 3d geheel
Ik was op tijd begonnen deze keer aan de taart. Hij zou om 20.00 afgehaald worden en ik wilde perse gewoon koken voor mijn kindjes en man als ze thuis kwamen zonder dat de hele keukentafel overhoop lag en ik terwijl ze een boterham proberen te smeren tussen de taart potten en pannen ik als een gek nog de laatste hand probeer te leggen aan de taart....
Maar niks van dat alles want ik was om 17.00 klaar. Mijn planning was gelukt! Heeel zeldzaam voor een chaoot als ik. Ik was dan ook best trots. Gekookt heb ik niet meer en ja, mijn frikadelletje speciaal was erg lekker Hihihi Er is altijd ruimte voor verbetering!
Het hele taartverhaal met leuke tip staat op mijn blog, maar hier is alvast de foto! Ik vind hem zelf eigenlijk best wel Kjoet! Mijn eigen mannetje van 4 wilde mee naar het feestje en hij wilde ook zo'n boot. Hij is bijna jarig dus we zullen zien
http://karenannecakes.blogspot.nl/