1

Onderwerp: Geen puzzelplaatje maar een puzzeltaart!!

Hoi hoi,
Binnenkort is mijn lieve oma jarig die gek is op puzzelen, en ik wil graag een taart voor haar maken.
Voor wat inspiratie ( ik heb ook nog niet zoveel ervaring) ben ik gaan googlen maar overal krijg je dan puzzelplaatjestaarten! Dus, heeft iemand een idee of voorbeeld van een puzzelstukjestaart, ( zo zal ik het maar noemen dan) ;)

Hoor graag jullie ideeeen! Bedankt

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Re: Geen puzzelplaatje maar een puzzeltaart!!

Als je googled op cake puzzle pieces kom je heel veel afbeeldingen tegen ter inspiratie. Succes!

Groetjes Petra

3

Er zijn wel uitstekers in de vorm van een puzzelstukje.
Dat is wel een hoop werk om een hele taart mee te maken maar je kunt ook alleen de bovenkant bedekken met puzzelstukjes of iets dergelijks.

4

Ja precies, dat is wel een optie! Ik dacht eerst om op de taart gewoon een plaatje te maken, en als dat droog is met een zwarte stift er puzzelstukjestaart overheen te tekenen. Maar twijfel of dat er mooi uit gaat zien   :think:

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Ik denk dat dat heel chaotisch wordt.

6

Inderdaad googelen op plaatjes van "puzzle cake" en dan kom je van alles tegen.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)