Onderwerp: Help
Hai, wie kan me helpen. Ik moet een taart maken in een vorme van een doos met een deksel erop. Het gaat hier om een ronde taart. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt xx
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Help
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hai, wie kan me helpen. Ik moet een taart maken in een vorme van een doos met een deksel erop. Het gaat hier om een ronde taart. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt xx
hoezo 'moet' je dat?
als je niet weet hoe het moet kun je dit toch beter eerst uitzoeken voordat je toezegt...
dan kun je altijd nog bedenken of je het wel of niet ziet zitten...
ik heb er nooit een gemaakt, en kan je helaas dus niet helpen.
misschien eens google-en op een how to voor 3d taart doos??
Meestal maak je de taart gewoon rond. Dan gebruik je dezelfde bakvorm en met fondant en tylose en bekleed je de bakvorm hier mee. Bakvorm wel op zijn kop zetten. Wel eerst folie eronder om het plakken tegen te gaan. Je laat em dan uitharden minstens 24 uur en kan em er dan afhalen en versieren na behoefte.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
groetjes, Petra
De rubriek sjablonen & how-to's is voor het plaatsen ervan, niet voor het vragen ernaar..........
[MOVE] -> decoreren
Meestal maak je de taart gewoon rond. Dan gebruik je dezelfde bakvorm en met fondant en tylose en bekleed je de bakvorm hier mee. Bakvorm wel op zijn kop zetten. Wel eerst folie eronder om het plakken tegen te gaan. Je laat em dan uitharden minstens 24 uur en kan em er dan afhalen en versieren na behoefte.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
groetjes, Petra
Bedankt Petra xxx
Graag gedaan
Het deksel wordt ook wel eens gemaakt van cereal treats. Dat kun je ook weer bekleden met fondant.
Zie hier:http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=155298
Maar als je het simpel wilt houden: bekleed de zijkant van de taart.
Doe een strook bakpapier om de taart (zo hoog als de taart) en bekleed de bovenkant. Snijdt de zijkant recht af (zo hoog als je het deksel wilt hebben). De fondant van het deksel valt dan over de zijkant, waardoor het lijkt of er een deksel op zit.
Hij is verre van strak maar geeft wel weer wat ik bedoel.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Help