1

Onderwerp: Eventjes hulp nodig!

Hoi allemaal!

Ik heb eventjes hulp nodig :)
Zondag ochtend hebben wij een verjaardag en ik heb afgesproken een stapeltaart van drie lagen te maken en een meppertje erbij.
Deze heb ik begin van de week gebakken en staan nu nog in de vriezer.. Nu wilde ik morgen al de biscuits gaan vullen, zodat ik heel de zaterdag heb om te bekleden, stapelen en decoreren, zodat hij zondag helemaal klaar is. We moeten nog een eind rijden, dus dan heb ik niet veel tijd meer..
Denken jullie dat dit een goede manier is zo? Of is het te vroeg om te vullen?
Ik vul de taart met jam en botercreme..

Alvast bedankt..
Groetjes!

Re: Eventjes hulp nodig!

Hoi,

Je kan wel morgen al vullen hoor, maar zou het dan wel zo laat mogelijk doen. Dus in de avond of eventueel al eind van de middag. Red je het niet om het allemaal zaterdag te doen? Want opzich als je de botercreme al morgen maakt dan lijkt me het vullen zo gebeurd...

facebook.com/caro.taartencupcakes

Okee.. ja dat wel maar ik laat de taarten altijd een nachtje in de koelkast. . En als ik moet vullen bekleden stapelen en decoreren dan weet ik niet of ik dat red in een dag..

dan gewoon morgen vullen :) Komt goed!

facebook.com/caro.taartencupcakes

Oke bedankt!

6 Laatst bewerkt door Esther68 (03-10-2013 21:23)

Ik vul regelmatig de taarten 2 dagen van tevoren. Niet wanneer ik iets met room heb, maar botercreme kan dat goed hebben. Ik moet dan wel zeker weten dat de taarten dan op de dag van ophalen gegeten worden. Ik heb het trouwens een keer uitgeprobeerd hoe lang de taart, gevuld met bc, nog lekker was na een paar dagen. Ik heb toen elke dag een stukje geproefd en de taart was nog zeker 4 dagen goed. Toen begon de biscuit een beetje droog te smaken. Wel in de koelkast bewaard en huishoudfolie tegen het afgesneden stuk geplakt.
Toevallig heb ik de afgelopen week van mensen voor wie ik een taart maakte tot 2x gehoord dat de taart de volgende dag nog lekkerder was. De taart was dan al 2-3 dagen 'oud'  ;)