Onderwerp: Jokie en Jet, Super Mario, Pardoes en Pardijn, Baby tv enzovoort
Even een inhaalslag qua foto's 
Babytv. Voor de geboorte van Roselotte maakte ik de geboortetaart, nu is ze alweer 1! Gevuld met banketbakkersroom en aardbeienjam.
Draco
Tuli
Ook Woezel en Pip voor Roselotte, papa & mama wilden een geprint plaatje. Gevuld met caramelcrème en kersenjam.
Al eerder mocht ik voor dit gezin (de jongste telg) taarten in het thema van de Efteling maken. Nu was de tweeling jarig en zij wilden graag Pardoes en Pardijn, met cupcakes om te trakteren (die staan dus in de andere parade
). Beide gevuld met Crème Mousseline en sinaasappel/passievruchtcrème, hmmmmm.

Voor onze kraamhulp die destijds bij de geboorte van Ruben bij ons kraamde, maakte ik deze Super Mario taart. We hadden haar een tegoedbon gegeven en nu was haar zoontje jarig. Hij wilde graag Mario Kart. Gevuld met banketbakkersroom en aardbeienjam.

En dus hier de andere 'Eftelingtaarten', nu Jokie en Jet. Vond dit een geweldig thema! Ook hier weer cupcakes bij om te trakteren op het kinderdagverblijf. Gevuld met Aardbeienjam, Aardbeienmousse en vanillecrème.
Jokie.
Jet.
Dankjewel voor je tijd en het kijken!
Als je het leuk vindt: ook in de stapeltaartenparade en bij klein&fijn heb ik weer wat baksels geplaatst.
én dochter - 21 januari 2014