Onderwerp: mijn laatste 3 taartjes

Taartje voor een vriendin die helemaal weg is van groen.

Woezel en Pip taartje voor een kleine man!

en taartje 3 voor een jarige job!
Bedankt voor het kijken, feedback is altijd welkom!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn laatste 3 taartjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Taartje voor een vriendin die helemaal weg is van groen.

Woezel en Pip taartje voor een kleine man!

en taartje 3 voor een jarige job!
Bedankt voor het kijken, feedback is altijd welkom!
Mooie taartjes vooral die groene
wauw die groenen taart is echt geweldig !!
maar toch niet je laatste taartjes ??
hele leuke taarten! Ik vind die groene ook wel erg chique, mooi hoor! Die ga ik onthouden!! 
Wat leuk dat je het marmereffect van je taart in je roos hebt laten terugkomen! Mooi!
dank jullie wel voor de leuke reacties
.. In ons gezin waren ze niet zo weg van mijn groene taart
...maar jullie mening als taartkenners tellen natuurlijk dubbel haha!
@ colle, nee niet mijn "laatste" taartjes maar gewoon de laatste drie die ik gemaakt heb.
Hoe heet die techniek ook alweer die je hebt toegepast op je groene taartje? Kan het ff niet vinden.. En ook geen howto 
Mooie taarten hoor
maar vooral die groene ruffle taart
daar zit heel wat tijd in
heb ooit eens een in oranje gemaakt
Leuke taartjes!!! Vooral de Woezel en Pip
Alleen jammer dat je de afruk zo ziet bij de naam 'Fabia'. Ik zie het wel vaker, maar volgens mij is dit niet de bedoeling, en niet mooi, vind ik
. Bij de W en P heb je dit bv niet gedaan 
Mooie groene roos 
@ knuffelkonijn, ik heb eigenlijk geen idee hoe je dat noemt?
@ mamski, er zat inderdaad veel tijd in, ik heb een paar keer gedacht ''waar ben ik aan begonnen''!
@esther, je hebt gelijk. Het was de 2e keer dat ik die drukkers gebruikte maar ik ben erachter gekomen dat als ik het fondant veel dunner uitrol het veel minder zichtbaar is. maar bij sommige letters blijft het toch wel zichtbaar, helaas! misschien doe ik alsnog iets fout????
@funlovin, dankjewel! de workshop was zo'n succes dat ik het een dag later meteen wilde toepassen! 
Leuk!
@esther, je hebt gelijk. Het was de 2e keer dat ik die drukkers gebruikte maar ik ben erachter gekomen dat als ik het fondant veel dunner uitrol het veel minder zichtbaar is. maar bij sommige letters blijft het toch wel zichtbaar, helaas! misschien doe ik alsnog iets fout????
Ik haal de liniaal uit elkaar, ook omdat ik soms dikkere letters wil, en gebruik meestal een beetje tylose zodat de letters niet vervormen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn laatste 3 taartjes