1

Onderwerp: Eerste puzzelplaatje Hello Kitty [FEEDBACK]

Hallo allemaal,

Spannend hoor dit is mijn aller eerste foto om hier te laten zien en ook gelijk het aller eerste puzzelplaatje wat ik heb gemaakt.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Zelf heb ik al wat aanpas puntjes gezien. Reacties en feedback zijn meer dan welkom.

Bedankt voor het kijken.

Groetjes Moma

http://www.mijnalbum.nl/Foto-N8H7HYAE.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8HVYUT4G-D.jpg

Re: Eerste puzzelplaatje Hello Kitty [FEEDBACK]

Goed gelukt  :thumb:

3

Ziet en goed uit.

4

Heel erg bedankt voor de reacties.

5

sorry hele rare vraag maar ik zie iedereen vragen of hete is 'gepuzzelt' wat is dat ? :$

6

leuk gelukt hoor, hello kitty springt er nog meer uit als je er een zwart lijntje omheen doet zoals op alle plaatjes.

puzzelen van een plaatje is bijvoorbeeld deze hello kitty. je moet de verschillende onderdeeltjes (arm, lijf, badmuts enz.) apart uitsnijden en daarna in elkaar puzzelen tot een mooi plaatje :)

Toch heel goed gedaan voor je eerste keer. Ik zou enkel de taart nog wat mooier 'smooteren' dat ie wat strakker is maar das niet echt over je puzzel he :)

Stagair bij cakesenco.be

XLisa schreef:

sorry hele rare vraag maar ik zie iedereen vragen of hete is 'gepuzzelt' wat is dat ? :$

Puzzelen is een techniek om 'simpele' plaatjes naar je taart over te brengen. Hier is alvast een tutorial, want beelden zeggen soms meer als woorden :)

http://www.youtube.com/watch?v=0hD_smf0v7g

Stagair bij cakesenco.be

9

@Chantal, dat was mijn twijfel geval of ik wel of niet overal lijntjes omheen zal doen. Mijn hand begon toen zo te trillen dat ik met 2 handen mijn stift vast moest houden. Toen ben ik er mee gestopt. Heb je misschien tips tegen het trilllen? Of is het misschien beter de lijntjes te maken als het plaatje nog niet op de taart zit?

@Jezebelle, alle tips zijn welkom hoor ook als het niet over het puzzelen gaat. Dat smooteren klopt helemaal bij het eten was de botercreme ook niet goed verdeeld. Op sommige plekken zat een te dikke laag. Nu heb ik gelezen dat het misschien beter is om na het smeren van de botercreme de taart eerst in de koelkast te zetten? Wordt het dan mooier?

@XLisa, ik zag er best tegen op om het puzzelen voor het eerst te proberen, maar met de voorbeelden en een makkelijk plaatje is het best te doen. En leuk als je eenmaal bezig bent.

10

Ik vind het juist mooier zonder zwarte lijnen. Zwarte lijnen maken de puzzel zo 'hard'. Ik vind de puzzel in ieder geval goed gelukt!  :thumb:
Als je per se wel een zwarte rand wilt zou ik deze niet met een stift doen, maar met een dun uitgerold sliertje

11

iedereen bendakt voor de uitleg !  :Y