Re: Heel veel bruidstaarten
Wat een ongelooflijk mooie parade. Schitterende taarten maak jij...wow!!
Bianca's bakery
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Heel veel bruidstaarten
Wat een ongelooflijk mooie parade. Schitterende taarten maak jij...wow!!
Wat een mooie taarten! en wauw idd die 2e !
Heel erg mooi allemaal!
Wauw, mooie parade. Wat maak je mooie rozen, heb je nog tips voor de rozen? Ik moet in december mijn 1e Bruidstaart maken en de bruid wil ook rozen erop.
Feedback? Mens! Dat heb jij helemaal niet nodig...Wow! Wat een plaatjes toch elke keer weer...ongelooflijk.
Ik ben helemaal verliefd
Wat een prachtige taarten maakt je zeg!! Super! Ze zien er allemaal zo mooi afgewerkt uit. Er gaan heel wat uurtjes in zitten, dat zie je wel. Kan me voorstellen dat het fijn is als je het dan ook weer een beetje rustiger krijgt nu.
Wauw. wat een mooie taarten.
Hoi,
Wauw wat een prachtige taarten stuk voor stuk. De 1e taart vind ik toch wel het allermooiste.
je taarten zijn prachtig! Ik vraag me af hoe je dat hoofd van spiderman zo rechtop hebt laten staan? ik moet er binnenkort namelijk ook een maken en deze is wel heel gaaf!
groetjes!!
Wat een prachtige taarten!!
Ik vraag me af hoe je dat hoofd van spiderman zo rechtop hebt laten staan?
Sateprikker er achter
Prachtig, prachtig en prachtig.
Wat ontzettend mooi... Wauw
Waaauw! Ik heb er een paar opgeslagen ter inspiratie, maar het zal nog wel tig jaar duren voor ik ze net zo mooi krijg als jij. Ze zijn super
ik kijk echt mijn ogen uit!
Prachtig!!!!!!!!!!
Wow wat een ongelooflijk mooie taarten!!!
tjeeee wordt er helemaal stil van, wat een uuuuuuuren prachtig werk!
respect!
Ik vind de tweede taart, die niet bekleed is echt GEWELDIG!!!
Wat voor lagen zitten daar tussen, botercreme?
Hallo Almie,
Wat mooie taarten, zeg!!!! Vooral die tweede.... Wat voor lagen zijn dat? Allemaal dezelfde???
dank u!!!
Ah ja.... mijn beste wensen voor het nieuwe jaar...
groetjes,
AN
Hallo Almie,
Wat mooie taarten, zeg!!!! Vooral die tweede.... Wat voor lagen zijn dat? Allemaal dezelfde???
dank u!!!
Ah ja.... mijn beste wensen voor het nieuwe jaar...
groetjes,
AN
Om heel eerlijk te zijn weet ik het niet, ik heb hem al van de zomer gemaakt. Ik denk dat er vanillecrème, frisfruit framboos en heeeeel veeeeeel vers fruit in zit.
Goed idee van dat vers fruit....
En wat zijn de afmetingen?
Prachtig!
Ik vind letters op een taart altijd afbreuk doen aan de taart, dus ik vind ze zo juist erg mooi!
En wat zijn de afmetingen?
10-15-20-25 cm
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Heel veel bruidstaarten