1

Onderwerp: wat bakken dat lang vers blijft?

Hoi hoi,

Mijn stiefmoeder houdt net als ik van bakken en nu hebben we bedacht dat we 1 dinsdag in de maand een avond samen lekkers gaan bakken.
Komende dinsdag is het weer zover. Maar we wilden graag iets bakken wat we nog voor die zaterdag kunnen gebruiken ivm een verjaardag (zodat het bakken ook nog functioneel is).
Wie weet er iets lekkers (kan van alles zijn, denk aan hapjes die je vaak ziet bij een sweet table) dat we dinsdag kunnen bakken en we zaterdag kunnen gebruiken voor de verjaardag? Dus dat wat langer vers blijft?
Hoor het graag!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

2

Re: wat bakken dat lang vers blijft?

Ik weet eigenlijk alleen dat cake lang vers blijft ... Maar of t 5 dagen lekker blijft?

Succes ermee :)

3

Sorry ik heb geen recepten behalve standaard dingen zoals cake, mini appeltaartjes etc, dat kun je invriezen...... Verder zou ik niks zolang bewaren, bah

i just LOVE it!

4

Koekjes! Gewoon in een goed afgesloten trommel! En maak dan eens andere bijvoorbeeld sprits of gevulde koeken ofzo....

Live as if you were to die tomorrow
Learn as if you were to live forever! -Ghandi-

5

Ja dat hadden wij ook, of het 5 dagen lang nog lekker blijft... :think:
Koekjes is wel leuk misschien, of anders gewoon een cake die we kunnen invriezen. Bedankt  :Y !

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Hebben even overlegd en het is een chocolade bananencake geworden die we gaan invriezen. Verder bakt zij de dag van tevoren een appeltaart, kopen we een progrestaart bij de bakker  :D , en bak ik de dag van tevoren stroopwafelcupcakes met een carameltoef erop. Nou genoeg lekkers denk ik zo. Bedankt voor het meedenken!!