1

Onderwerp: Hak tropisch vlaaifruit

Klopt het dat deze niet meer verkrijgbaar is? Kon m NIe vinden in de winkel. Op internet ff gekeken en op d hak-site staat hij er ook niet tussen???

Ik had dus een taart die ik moest vullen met die vulling ,heb ananas en perzik in stukjes gesneden. Het sap ingedikt mrt maïzena, maar het smaakt nog niet zo lekker!! Wat kan ik erbij doen??

Help me aub

2

Re: Hak tropisch vlaaifruit

Mango? banaan?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Banaan zal snel zwart worden Ben ik bang?

Evt mandarijn? Of gaat dat teveel vocht loslaten

4

Als je de banaan in plakken snijd en daarna met wat citroensap in wrijft blijven ze mooi op kleur ;)

5

En wat nig meer? Suiker ofzo? Want door dat ik er zoveel maïzena bij heb gedaan is het niet lekker zoet? Wil ook niet dat het overheerst

6

Ik doe dat zelf altijd met taartine omdat dan alle zoetstoffen erin blijven zitten

7

Suiker erbij en desnoods wat citroen of limoensap om hem smaak te geven. Succes!

Tieneke

8

Ik dacht een poosje geleden ook dat hij niet meer verkrijgbaar was,
maar dat is hij nog wel!

Ik heb hem bij de Boni gevonden, c1000 heeft hem bij ons zelf niet in het assortiment

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

9

kijk even bij de recepten aan de linkerkant.
daar staat volgens mij ook iets van ananasvlaaivulling die je zelf kan maken heel makkelijk met een blik ananas en maizena.

dit zou je ook kunnen doen met tropische vruchten natuurlijk!

10

Een blik tropisch fruit en taartina is alles wat je nodig hebt!
Op de verpakking van de taartina staat hoe je het moet maken. En dan smaakt het echt exact hetzelfde als de blikjes van hak.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym