Onderwerp: resulaat les 3 en 4 van mijn opleiding
hier het resultaat van les 3 en 4. We kregen les in allerlei spuittechnieken en in het maskeren van een taart. Deze dummie is daar het resultaat van....klein beetje trots ben ik wel
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » resulaat les 3 en 4 van mijn opleiding
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hier het resultaat van les 3 en 4. We kregen les in allerlei spuittechnieken en in het maskeren van een taart. Deze dummie is daar het resultaat van....klein beetje trots ben ik wel
Mooi!!!
Knap gedaan!
Je hoeft niet een klein beetje trots te zijn je mag HEEL trots zijn!
Mooi gedaan,
dat bovenste taartje is net een echt mandje!
wat voor opleiding doe je?
Mooi gedaan,
ik heb een opleiding patisserie gevolgt...helaas erg kort...waren 6 volle dagen.... waarvan 2 dagen les van mevr regtering in het icing spuiten. Dit schijnt nogal een bekende vrouw te zijn wat betreft RI. In die twee dagen heel veel mogen leren van deze vrouw.....maar er valt nog zo veel meer te leren hierin.....
Mooie taart!
Siena schreef:Mooi gedaan,
ik heb een opleiding patisserie gevolgt...helaas erg kort...waren 6 volle dagen.... waarvan 2 dagen les van mevr regtering in het icing spuiten. Dit schijnt nogal een bekende vrouw te zijn wat betreft RI. In die twee dagen heel veel mogen leren van deze vrouw.....maar er valt nog zo veel meer te leren hierin.....
Vertel waar?
amina84 schreef:Siena schreef:Mooi gedaan,
Vertel waar?
Smink culinair in nieuwleusen
en bij fantasietaart den helder geeft ze ook verschillende cursusen!
erg leerzaam en bere gezellig
Heel gaaf.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » resulaat les 3 en 4 van mijn opleiding