Onderwerp: Games of Thrones, naaigarnituur, een cadeautjeetc
Weer wat taarten van de laatste tijd:
Voor Oscar. Hij werd 1 en heeft een melkallergie. Zijn ouders hadden eerst geen taart voor hem. Via, via kwamen ze bij mij. Ik heb dit ervan gemaakt. De afbeelding komt van het geboortekaartje Vanilledeeg met ganache en aardbeienjam.

Een cadeautje. Vanilledeeg met banketbakkersroom met bosvruchten
Een tante van mij maakt graag kleren voor haar 3 kleinkinderen. Daarom wist ik ook gelijk wat voor taart het worden moest. Een taart met naaigarnituur. Vanilledeeg met botercreme en aarbeienvulling
Voor een 50 jarige bruiloft. Helaas weet ik de vulling zo niet meer.
Voor een collega van mij een Nijntje taart. Vanilledeeg met banketbakkersroom met aardbeienjam. (Een erg gewilde comib)
Voor de directie op mijn werk heb ik ook een taartje gemaakt. Ze hadden een sponsering gedaan voor vrienden van mij die de Alphe d'Uzes gereden hebben. Onder de sponsers heb ik 2 taarten verloot. Dit was er 1 van. Vanilledeeg met banketbakkersroom en Aardbeienjam.
Een collega vroeg of ik een Games of Thrones Taart wilde maken. Ik had er nog nooit van gehoord. Zelf heeft ze me een afbeelding van de kroon gemaild en het schild. Daarop heb ik de volgende taart gemaakt. Vanilledeeg met banketbakkersroom met bosvruchten.

Bedankt voor het kijken en een reactie is altijd leuk.
http://www.kaatjes-taarten.nl
leuk!