Ja een biscuit. Bekijk het filmpje op YouTube eens, taart maken en decoreren of zoiets, deel 1 2 en 3. Dat is een filmpje speciaal gemaakt door mensen van deleukstetaarten. Zo heb ik het ook geleerd.
Je hebt de biscuitmix van funcakes nodig ( hoef je alleen water en eieren toe te voegen), een bakvorm, fondant of marsepein om te bekleden.
Ik zou, als er een bij je in de buurt zit, naar een taartenwinkel gaan die kunnen je adviseren, anders moet je t via een webshop kopen.
Vullingen, je kunt eindeloos combineren.
Kijk eens hier bij het kopje 'recepten', dan 'vullingen' en dan zie je allerlei vullingen staan. Ook staat er boven een link ( iets van combinaties van vullingen) en daar staan wel honderd mogelijkheden van vullingen die lekker te combineren zijn. Ik zou er twee pakken, makkelijkst is 1 laagje botercreme ( heb je ook kant en klaar van funcake mix) en een laagje jam! Je kunt ook kant en klare choco mousse van de winkel.. Maar ik zou er wel filmpjes bij gebruiken als je hem gaat maken want die geven veel goede tips en dingen waar je op moet letten zodat het haast niet kan mislukken. Je zult dus wel nog wat gereedschappen aan moeten schaffen. Als je daar allemaal geen zin in hebt, gewoon lekker een taartje bakken zonder biscuit, vullingen en fondant. Je kunt ook een Applecake bakken met daarboven een bruidstopper natuurlijk
!
Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake