Ik snap eerlijk gezegd niet waarom zovelen bang zijn om slagroomvulling te gebruiken als het even niet in een koeling kan staan.
Slagroom bederft echt niet meteen als je taart een paar graden warmer wordt. Ook de stevigheid is er niet meteen uit.
Als je nu de taart in je eigen koeling tot een graad of twee koelt en je hebt een flinke taart dan zal de temperatuur binnenin echt niet zo snel te hoog oplopen met deze temperaturen.
Desnoods maak je van lekker dikke piepschuim platen een passende doos die je er overheen kan zetten. Kan er ook meteen niemand met zijn handjes aanzitten. Iets wat helaas voor sommige mensen onweerstaanbaar is.
Swiss meringue is natuurlijk ook wel lekker daar niet van.
Suc6 met je taart en veel plezier op de bruiloft!
Ik verwacht nu een heleboel reacties van mensen die het niet met mij eens zijn, en dat mag best
Maar voor je je oordeel klaar hebt, probeer het eens om een taart met bavaroise te maken. Zet hem een tijdje in de koelkast die je op 2 graden ingesteld hebt en probeer hem eens na een uur of 4 tot 6 buiten de koeling te proeven.
Wel slagroom gebruiken die nog niet bijna aan de datum is dan he
Groetjes,
John.
Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.