1

Onderwerp: hulp bij elmotaart

Hallo!
ik wil volgende week een taart maken voor de 2e verjaardag van mijn zoontje met elmo erop. Nu zie ik op internet overal een elmo vanaf zijn middel en die vind ik zo leuk maar heb geen flauw idee hoe ik die moet maken. Kan iemand mij helpen? Ik weet al wel hoe ik eventueel een hoofdje van elmo zou kunnen maken maar liefst maak ik elmo "helemaal"
Alvast bedankt!
Groetjes Marieke

2

Re: hulp bij elmotaart

Elmo is erg gemakkelijk te maken, heb er zelf al 2 gemaakt.
Wil je wel ff een how to sturen maar dat komt vanmiddag dan.
Als je dit wil geef het dan ff door dan maak ik wat fotootjes hoe je em maakt.

groetjes, Petra

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/559333_365441366923166_213633828_n.jpg

3

3d vind ik ook leuk maar ik gebruik marsepein omdat ik dat lekkerder vind. Dus als dat daar ook mee kan...
Eigenlijk bedoelde in niet in 3d maar gewoon plat op de taart. Zoals je veel bij google afbeeldingen ziet wanneer je elmotaart intoetst

4

Keej, nog simpeler. Me neme van google een tekening plaat van elmo. Via printer instellingen kun je em groter of kleiner maken. Je print em uit en knipt het plaatjes uit. Dan plakken op karton of iets hard. bescherm het fondant met bakpapier en je kan em zo uitsnijden.

groetjes ,Petra

5

Ik dacht al wel dat het niet zo moeilijk zou zijn maar dit is toch heel makkelijk haha. Super bedankt!