1

Onderwerp: Boetseren

Wat houd boetseren  in 
waar  word  van gemaakt

Re: Boetseren

Met fondant of marsepein maken van poppetjes of andere objecten

3

Hoi thuisbakker,

Je moet proberen duidelijke vragen te stellen. Je hebt nu al heel wat vragen gesteld, waar weinig of geen reactie op komen.
Ik weet niet hoeveel jij hebt gebakken en wat voor taarten je meestal maakt.

Ik wil als tip geven om de FAQ eens helemaal door te lezen.
En lees gewoon heel veel op het forum, daar doe je een hoop ideeën mee op.
En welke taarten in zijn?
Ach, de taarten die jijzelf het lekkerste vind. Die blijven toch het leukst om te maken.

Veel succes met bakken en veel plezier op het forum.

Groetjes Gerien

4

Hallo thuisbakker,

Ik zit nu al een aantal dagen met verbazing al je vragen te lezen. Ik zie zoveel verschillende vragen, over verschillende dingen voorbij komen. Misschien is het beter eerst te bedenken wat je wilt maken. Daar informatie over opzoeken(zoekfunctie gebruiken), en dan wanneer er iets nog niet duidelijk is hier een vraag te stellen. Ik bedoel dit absoluut niet lullig, maar het lijkt erop of je in zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk wilt weten. Je maakt het jezelf daarmee moeilijk, om die informatie dan ook nog te verwerken.

Dus mijn advies is: Bedenk eerst wat je wilt maken. Taart, Cake, Cupcake, of wat dan ook. Probeer dan uit te zoeken hoe je dit moet maken, en stel dan je vragen hier op het forum wanneer je er niet uitkomt. Je zult zien dat je dan al snel iets heel moois, en lekkers maakt.

5

Dan voeg ik ook nog iets toe.... :o  .......ik vind het vreemd dat je een vraag stelt, maar vervolgens niet meer reageert in je eigen topic, waar andere de moeite hebben genomen om wel te reageren....
Ik zou ook zeggen..lees, en kijk, heel veel op dit forum en ook op YouTube

6 Laatst bewerkt door Thuisbakker (22-09-2013 12:12)

Maar ik wil eerst  de mensen bedankt   
maar ik tocht  niet kwijt,
Jammer  dat meteen paar van mens  heb die denk dat als weet
Ik  ben niet boos  ,Er  zijn ook  mensen  die  nu  pas achter een woord kom wat niet weet wat betekent ,
dan  is zo  site als  deze iets  handig dan
heel goed  op internet zoek.
Hopelijk  is zo duidelijk genoeg

Gr Huisbakker