1

Onderwerp: Volgens how to... van Tamataartje

Ik ben tevreden met het resultaat, :D  maar toch de stamper van alle bloemen kon  korter in de center, Daisy center heb ik ook niet, die zijn ook te groot geworden. Pasta machine heb ik ook niet :s maar ja, de volgende krijg ik  zeker beter :lol: (hoop ik)
Bedankt voor het kijken. Commentaar is welkom.
Is mijn Nederlands goed genoeg?  :o

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XEWRMEYF-D.jpg

2

Re: Volgens how to... van Tamataartje

wauw die zijn goed gelukt !! ben benieuwd naar de taart waar je ze op gaat zetten  :)

Wil je meer van mij zien, ga dan naar: www.beautifulcakes.nl of www.facebook.com/nicole.beautifulcakes

3

Ik ook!!! :lol:  ik heb geen idee. De bloemen heb ik gedaan omdat ik wilde zo graag met gum paste oefenen. En met pro gel uit proberen, maar, ja, kom wel een taart !! :lol:

4

Ik ook!!! :lol:  ik heb geen idee. De bloemen heb ik gedaan omdat ik wilde zo graag met gum paste oefenen. En met pro gel uit proberen, maar, ja, kom wel een taart !! :lol:

5

sorry voor de dubbele.

6

wat is pro gel ?

Wil je meer van mij zien, ga dan naar: www.beautifulcakes.nl of www.facebook.com/nicole.beautifulcakes

7

Progel Rainbow Dust  (food colour) deze gel komt in tubes en ik vind ze lekkerder om te werken dan met de wilton gel; ook omdat de Progel geconcentreerd is.  ;)

8

Goed gelukte eerste keer May, mooie kleur ook  :thumb:
En je Nederlands is prima hoor  ;)
Ik ben ook wel benieuwd naar de taart waar ze op komen!

9

ja hoor, één laag taart. Jullie gaan zeker de taart kijken. :) . en Tamataartje, bedankt voor je reactie.