Onderwerp: Vorige week was het hier nog wel weer voor...
2 september was onze dochter jarig, maar omdat dat de eerste schooldag was, hebben we het trakteren opgeschoven naar het einde van de week. We hadden een heel leuk idee gezien op vakantie: een mini-cc in een ijshoorntje. Dat leek dochterlief wel wat. Helaas....de cc's deden niet wat ik wilde, dus dat ging m niet worden. Van een vriendin een cakepop-apparaat geleend, maar die balletjes waren te klein! Inmiddels op t idee gekomen om een soesje in een hoorntje te doen, maar....de soesje uit de winkel waren net te klein, dus dan maar zelf soesjes bakken! Dat ging gelukkig goed, maar toen de topping nog. Ik had roze smelt chocola gekocht van Wilton bij de Welkoop. Helaas ging het smelten niet zoals ik wilde En inmiddels begon de tijd te dringen. Op een gegeven moment had ik wat vloeibaars en ben ik als een razende gaan dippen in de choco en de spikkels. Dat werd gelukkig wel leuk! Ik heb er voor de gezelligheid nog een parapluutje in gedaan en ik moet zeggen dat ze goed ontvangen werden in groep 2!!
Nou, heel verhaal, hier zijn de foto's:
De traktatie voor de juffen en meesters was een bekertje met druiven:
Lekker gezond in een week waarin héél veel kinderen trakteren
Bedankt voor 't kijken!!