1 Laatst bewerkt door plientje (14-09-2013 11:24)

Onderwerp: Zand, zee, schelpen- bruidstaart

Ik mocht voor de favoriete juf van mijn dochter de bruidstaart maken. Een zomerse taart met helaas wat minder zomers weer, maar goed.
Voor het eerst deze standaard gebruikt. Het nadeel is dat de bovenkanten van de taarten niet goed zichtbaar zijn. Verder wel een stevige en mooie standaard, dus daar ben ik wel blij mee. Die ga ik vast nog vaker gebruiken, als is het maar voor eigen gebruik  :lol:

http://www.mijnalbum.nl/Foto800-U6ZWIKIV.jpg

De kaart heb ik er alleen voor de foto even bijgezet. Normaal gesproken laat ik hem erbij staan, maar nu pasten de kleuren niet zo mooi bij elkaar.

2 Laatst bewerkt door Esmaatje (14-09-2013 11:31)

Re: Zand, zee, schelpen- bruidstaart

Heel erg mooi!!!
Mooie standaard ook, de plateau's zijn doorzichtig, vind het een mooi effect geven, beetje onder water idee.

3

Esmaatje schreef:

Heel erg mooi!!!
Mooie standaard ook, de plateau's zijn doorzichtig, vind het een mooi effect geven, beetje onder water idee.

Zo had ik het nog niet bekeken! Komt hij toch nog tot zijn recht  :lol: Bedankt hoor!

4

Wat en mooie en knetter strakke taart, super.
Leuke topper, heb je die van fondant gemaakt?

Zeker weten dat deze zomerse taart het druilerige weer van vandaag goed maakt voor het bruidspaar  :thumb:

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

5

Mooi zeg, originele topper ook. Heb je die grote schelp ook zelf gemaakt?

Tieneke

Heel erg mooi zeg!!!

7

Ja, de grote schelp is ook zelf gemaakt. We hadden toevallig zelf zo'n schelp thuis, dus ik had een goed voorbeeld. Helaas kwamen er wat barstjes in de onderste schelp (gelukkig niet te zien op de foto), maar bij echte schelpen mankeert ook wel eens wat  ;)