1 Laatst bewerkt door renata2 (13-09-2013 18:34)

Onderwerp: Rozentaartje

Geen bosje rozen maar een rozentaartje gemaakt als bedankje voor mijn schoonouders. Het waren de eerste rozen die ik gemaakt heb. Gevuld met 2 lagen banketbakkersroom en 1 laag bosvruchtenjam.
Bedankt voor het kijken en een reactie is altijd leuk!

http://2.bp.blogspot.com/-zRF6rxEDPTA/UjNMWlJkAYI/AAAAAAAACt0/IzjsPaiJBTA/s1600/Fotor0913140946.jpg

2

Re: Rozentaartje

Heel schattig, mooie kleuren ook

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

mooi en lief taartje.........je 1e rozen?? die zien er een stuk beter uit dan mijn eerste rozen  :D

4 Laatst bewerkt door MirandaB (14-09-2013 08:04)

Wat een lief taartje, mooie pastelkleuren :Y ! Mag ik 1 tipje geven over de grote, roze roos? Misschien kun je de 4 blaadjes om het kegeltje nog wat dunner maken/frillen. Dan ziet het er nog natuurlijker uit

5

MirandaB schreef:

Wat een lief taartje, mooie pastelkleuren :Y ! Mag ik 1 tipje geven over de grote, roze roos? Misschien kun je de 4 blaadjes om het kegeltje nog wat dunner maken/frillen. Dan ziet het er nog natuurlijker uit

bedankt voor de leuke reacties. en wat betreft de roos, moet inderdaad nog wat oefenen. maar vond het zelf voor een van de eerste keren niet slecht  ;)