1

Onderwerp: hellppp!!!

hallo ik moet voor zondag een taart maken en nou ben ik zo muts die alles gelijk goed wil hebben ik heb de hele avond geoefend op strikken maken maar dit lukt me voor geen ene cm nou dacht ik om iets liggends te maken maar heb geen idee wat! !! het is voor mijn schoonmoeder.

heeft iemand nog ideetjes die niet te, moeilijk zijn voor een beginnende taartdoos???

thnx!

2

Re: hellppp!!!

Die kan ook nietmop een avond, je moet eers lussen maken en die op hun zijkant goed laten drogen. Gebruik fondant en gumpaste samen, dan droogt het goed en blijft het stevig, pas als het erg goed droog is de strik in elkaar zetten

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

ik had ookmeen andere geprobeerd waar je een keukenrol tussen de lussen moest doen maar die werd hartstikke lelijk en aan gezien ik toch al een pest avond (cup cakes die uiteindelijk de kliko in moesten) ben ik inspiratieloos

Deze link heeft mij enorm goed geholpen om een strik te maken..

http://www.tartacadabra.com/howtos/strik.html

5

ik ga het morgen vol goede moed maar weer eens proberen ik kreeg de lussen al niet mooi rond ook met bijwerken niet