26

Re: Gold & Zebra

Elegant, strak en met klasse! :thumb:  echt jou stijl :Y  De rand van je standaard vind ik super mooi :Y en heb je de cijfers getekend, geplakt of... ? en is de gum paste met een  zachte kleur gemengd of is gewoon wit ?

27

Dank je wel!

De cijfers heb ik uitgeprint op eetbare sheet, op fondant geplakt en uitgestoken met de PME Plain & Fluted Oval Cutter 90mm. De gaatjes heb ik erin gemaakt met een spuitmondje.

De fondant is wit, van Callebaut.

28

Deze is ook weer prachtig, je ben zo goed, vind dat gouden lintje door het naamplaatje een erg leuk detail.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

Die is weer klasse!!!!Mooi hoor!En die staander ben ik ook weer verliefd op!!!

30

Gaaf! :thumb:
De strepen zijn super dunne. (toch?). Heb je gewoon fondant gebruikt?

31

Ontzettend mooie taart!
En door de kleuren, erg chique.

Mag de ontvangster blij mee zijn!

32

wauw wat een geweldige taart, een echt kunstwerk !!!!!

Wil je meer van mij zien, ga dan naar: www.beautifulcakes.nl of www.facebook.com/nicole.beautifulcakes

33 Laatst bewerkt door Tamataartje (09-09-2013 20:52)

fran4april1952 schreef:

Die heb ik hier gekocht: sweettableshop.com/cake-stands (even www. ervoor zetten)

34

May schreef:

Gaaf! :thumb:
De strepen zijn super dunne. (toch?). Heb je gewoon fondant gebruikt?

Het is inderdaad heel dun fondant. Ik heb op mijn Kitchen Aid een pasta hulpstuk zitten en daar kan ik het fondant heeeeeel dun mee maken. Je kan er ook een hand pasta machine voor gebruiken.

35

Wauw, de taart ziet er prachtig uit! :Y

36

Dank je wel  :)

37

Tamataartje schreef:
fran4april1952 schreef:

Die heb ik hier gekocht: sweettableshop.com/cake-stands (even www. ervoor zetten)

Rectificatie: Die standaard heb ik zelf gemaakt met een kaarsenplateau, kaarsenstandaard, montagekit en een spuitbus zwarte verf, allemaal gehaald bij Action. Er stond hier op het froum een how-to, maar die kan ik niet meer vinden helaas. Weet iemand anders nog waar die staat?

Ik dacht dat je het standaard bedoelde wat ik onder de Little Dutch taart heb gebruikt  :o

38

echt ?? ohh die how to zou ik ook wel willen zien  :)

Wil je meer van mij zien, ga dan naar: www.beautifulcakes.nl of www.facebook.com/nicole.beautifulcakes

39

Prachtige taart, zo mooi  :Y

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

40

Bedankt  :)

41

Prachtige taart, wauw!

Rectificatie: Die standaard heb ik zelf gemaakt met een kaarsenplateau, kaarsenstandaard, montagekit en een spuitbus zwarte verf, allemaal gehaald bij Action.

Grappig! Ik had laatst precies dezelfde artikelen in mijn handen om een standaard van te maken. Was alleen bang dat het te instabiel zou worden omdat de kaarsenstandaard vrij hoog is en een smalle basis heeft. Maar blijft hij bij jou goed staan? Zeker met zo'n fikse stapel erop...

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

42

:thumb: Wat een gave taart!
Je zelfgemaakte standaard past er prachtig bij. Mooie foto ook!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

43

cakebym schreef:

Prachtige taart, wauw!

Rectificatie: Die standaard heb ik zelf gemaakt met een kaarsenplateau, kaarsenstandaard, montagekit en een spuitbus zwarte verf, allemaal gehaald bij Action.

Grappig! Ik had laatst precies dezelfde artikelen in mijn handen om een standaard van te maken. Was alleen bang dat het te instabiel zou worden omdat de kaarsenstandaard vrij hoog is en een smalle basis heeft. Maar blijft hij bij jou goed staan? Zeker met zo'n fikse stapel erop...

Ik weet niet of ik er een taart op zou durven aansnijden als ik heel eerlijk ben. Ik heb 'm hier op een tafeltje staan met een dummie erop. En ik gebruik 'm voor foto's, maar wat je zegt, door het hoge standaard staat hij niet echt super stabiel.

44

En dank jullie wel voor de lieve berichtjes  :)

45

Wat een heerlijk rustig taartje, mooi hoor!!

46

Thanks!  :)

47

Super gave chique taart weer! Echt weer een tamataart!

(wanneer ging je workshop roos doen ;-))

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

48

:o  Die staat nog steeds in de planning, maar ik heb het best druk (met taarten), dus het is er nog niet van gekomen. Maar geduld, het gaat echt gebeuren  :)