1 Laatst bewerkt door Ingeprit (02-09-2013 16:19)

Onderwerp: Nemo taart

Ik weet niet zeker of het echt 3D is...
Maar goed, dit weekend werd een vriendin 30 en ze heeft een speciale band met Nemo...
Een zelf gemaakt en mega persoonlijke cadeautje is toch altijd het leukste? Bijgevolg stelde ik voor om de taart te voorzien.
Het is een biscuit met een laagje chocomousse en een laagje aardbeien.
http://i43.tinypic.com/bjcups.jpg

Re: Nemo taart

Super leuk gedaan :) Je Nemo is super schattig. Heb je hem zelf gemaakt? Heb je soms een tutorial?

Stagair bij cakesenco.be

3

Bedankt! De Nemo heb ik inderdaad zelf gemaakt... Gewoon wat gegoogeld op Nemotaart en met men ogen ideetjes gestolen...
Uiteindelijk was ie niet zo moeilijk... Een peervormige massa waarvan je het smalle deel plat duwt en dan heb je de staart! Wat witte lijnen en zwarte strepen en je bent er al bijna! :-)

Ik ga hem maken voor vrienden van mij. Het is een ruil actie eigenlijk. Ik krijg in ruil een zelfgemaakt gehaktbroodje... :p Soms is ruil handel zo leuk

Stagair bij cakesenco.be

5

jezebelle1985 schreef:

Ik ga hem maken voor vrienden van mij. Het is een ruil actie eigenlijk. Ik krijg in ruil een zelfgemaakt gehaktbroodje... :p Soms is ruil handel zo leuk

Inderdaad! Ik moet je trouwens nog bedanken! Want door jouw reactie ben ik eens gaan kijken op de website die in je handtekening staat. Daar zag ik dat ze bij Cakesenco.be een PME Master cursus geven... Intussen heb ik me al ingeschreven! :)
dus euhm.. bedankt hé ;-)
Groetjes,
Ingrid

Hahaha zo zie je maar ... Allee super leuk dat je naar vera gaat! Is een hele lieve vrouw. En dat zeg ik echt niet omdat ik bij haar mag meehelpen. :)

Dan ga je twee weken in Belgie verblijven? Of woon je soms dichtbij de belgische grens?

Stagair bij cakesenco.be

7

Ik ben zelf van België (tegen Brussel)
ik wou volgend jaar in Nederland deze cursus gaan volgen!

nu dat ik hem in België kan volgen, is dat net iets praktischer! :)

Ja en je hebt geluk! het is 1 van de laatste keren dat ze hem geeft. Hij is best wel pittig. Zeker de bloemen. Daar heb ik toch op gevloekt. En niet een klein beetje!
Ben zelf nu men laatste bezig : icing. Ben vandaag wel een uurtje eerder moeten vertrekken. Ik vrees dat de griep mij overvallen heeft... :(

Maar het zijn super leuke cursussen en ook het eten valt heel goed mee smiddags. Heb er al eens meegegeten bij een andere workshop en dat waren super lekkere broodjes.

Ik heb het gezien dat je van Zaventem was :) Ik regel momenteel haar emails. Omdat ze het zo druk heeft met taarten maken en workshops geven. En ik leer daar ook enorm uit.

Ik denk erover na om zelf ook een workshop te beginnen maar das nog toekomstmuziek. Eerst wat leren van Vera. En het is niet altijd rozengeur en manenschijn :)

Stagair bij cakesenco.be