Onderwerp: Sweet Table voor mijn dochter
Voor wie een kort verhaal wil, ik heb voor mijn dochter haar vierde verjaardag een Sweet Table gemaakt, was heel leuk om te doen. Hier liet ik de taart al even zien;
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=229276
En hieronder de foto's (na het lange verhaal ).
Nu het lange verhaal. Ik wilde al een tijd, graag een keer een Sweet Table maken. Maar best moeilijk, alles passend bij elkaar zoeken, alles vers en op tijd af, niet een al te groot budget. Maar dit jaar wilde ik er voor mijn dochters verjaardag voor gaan. Elke maand vraagt er wel iemand (of drie, vier) of ik een taart wil maken, maar in augustus was mijn antwoord nee . En toen heb ik er rustig en met veel plezier aan kunnen werken.
De materialen zijn roze emmertjes die ik al had, witte dienbladen van de Action (touw eruit en lint erin), huisje had ik al (zelf gemaakt), twee taartplateau's (had ik al). Verder nog besteld plastic melkflesjes, paperstraws (beviel niet goed om uit te drinken, smaak toch een beetje naar..........surprise papier), kleine weckpotjes (van een vriendin gekregen), kleine vorkjes (bij Dille & Kamille hebben ze veel mini bestekjes enzo), kleine papieren bakjes, cupcakepapiertjes, scrappapier, lint, lolly- en koekstokjes.
Wat heb ik ermee gedaan. In de emmers zitten lolly koekjes (vlinders), druif rupsen (oogjes van icing) en marshmallows op een stokje. Dienbladen links, cupcakes met frambozentoef en stokje met papierendeco, bakjes met suikeramandelen. Dan een taart (zie topic) en een aardbeienmerengue taart (enige wat een vriendin voor me heeft gedaan). In het huisje mini CC's. En dienbladen rechts, weckpotjes met aardbeien, appel, blauwe bessen en honing, daar achter flesjes met frambozensap. Zowel aan de potjes als aan de flesjes een strik en label.
Ik heb mijn volgende opdracht al te pakken..........van mijn zoon . Verder ook een succes, verbazingwekend hoeveel mensen kunnen eten.
Nu de foto's;
DSC_0459a by Annemarie29578, on Flickr
DSC_0519a by Annemarie29578, on Flickr
DSC_0458a by Annemarie29578, on Flickr
DSC_0457a by Annemarie29578, on Flickr
DSC_0435a by Annemarie29578, on Flickr
DSC_0432a by Annemarie29578, on Flickr
IMAG2196 by Annemarie29578, on Flickr
Groetjes Annemarie