1

Onderwerp: tractatie-taart voor school met een streng snoepbeleid

Tja als bakmamma is het moeilijk traktaties te maken als er een streng snoepbeleid wort gehanteerd op school. Onlangs werden de regels voor het overblijven en trakteren nog eens onder de loep genomen. En als ouderraad-lid heb ik mij voor dit overleg aangemeld met als doel het trakteren iets lekkerder en leuker te maken... deels is dit gelukt :Y

Beau mocht uitdelen op school en toen heb ik dit gemaakt:
cake gevuld met banketbakkers room en aardbeien en heerlijk was het  :P

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-MB7NGHUS.jpg

versiering was Beau haar idee :)

Re: tractatie-taart voor school met een streng snoepbeleid

Leuk!
En ook goed, dat een school daar een beleid in heeft. Alleen sommige scholen slaan er wel in door  :grr:

3

Cachette de Paulette schreef:

Leuk!
En ook goed, dat een school daar een beleid in heeft. Alleen sommige scholen slaan er wel in door  :grr:

ja is wel goed hoor als je ziet wat er voor een 10 uurtje wordt meegegeven... dan is een beleid wel nodig maar is wel de verantwoordelijkheid van de ouders...blijft moeilijk

4

Dat ziet er heerlijk en gezellig uit. :Y

Het is goed dat er op wordt toegezien dat kinderen goed eten op school, maar een zoete traktatie moet zo nu en dan toch mogelijk zijn.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

sommige slaan inderdaad door daarin..

hier hebben ze nu 3 dagen in de week fruit dag dan mag er ook niks ongezonds getrakteerd worden (ze proberen overigens buiten die dagen ook gezonde traktaties te stimuleren)

maar dan vraag ik me af waarom de kinderen standaard limonade krijgen  :think:

mijn dochter dronk dat normaal alleen op verjaardagen en ze vroeg zelf thuis altijd om water

nu begint ze langzamerhand steeds vaker om limonade te vragen ipv water..

beetje dubbel..

maare beau is een kleine decorateur in de dop ;)

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

6

yes klopt dames!!