Onderwerp: HELP! BRAND!... wie helpt met blussen...
Brandweertaart voor twee broers! Zo schattig toen de jongste hem mee mocht komen ophalen en zijn tutje uit zijn mond viel van verbazing,..
op verzoek gevuld met aardbei-jam en vanillecrème (ik maak de crèmes altijd van een combi van witte chocolade-ganache en botercrème) afgesmeerd met melk chocolade-ganache... De moeder zei nog: Ik ga maar voor een veilige keuze... . Heel veilig...
En dan een (mega!) sneeuwwitje-taart. De ontvanger wilde de sneeuwwitje prinses met niemand delen vertelde de moeder...
Heb ook nog een Hello Kitty gemaakt met lampjes op de topper. (vond het moeilijk om dat mooi op de foto te zetten).
gevuld met frambozenjam en frambozencrème.
Olifantentaart. Luna is naar Afrika op vakantie geweest (wat een reis!!!) en is nu helemaal fan van olifanten.
En nog twee leuke jongens die na 2 maanden terug kwamen van backpacken door America. Alle plaatsen waar ze zijn geweest komen terug in de taart.
Make-up taart.
Helaas ben ik soms (denk ik) een te enthousiaste vuller . Hou van goed gevulde taarten...
... afijn jullie zien vast dat die vulling regelmatig ergens naar toe wil waar ik hem niet zo graag naar toe zie stromen
Als ik de taart ( ze hem op een cakeboard) heb afgesmeerd met ganache zien ze er echt superstrak uit. Dan ga ik bekleden. Ook nog strak... maar dan gaan al die spullen op de taart en na een tijdje wordt de taart toch bollig...... iemand een tip voor mij?, behalve iets minder enthousiast vullen... of zal het dat toch zijn....
Wellicht moet ik met zware toppers ook met stokjes werken?
Doet iemand dat?
Tjee volgens mij heb ik hier voor mezelf een EUREKA momentje.....
Bedankt voor het kijken en ik heb er ook nog 2 in de 3d geplaatst!