Re: Little Dutch
super mooooooooooooooooooi. Het lijkt wel spijkerstof
Ik ben echt heel blij met die kleur, het is de RD Progel navy blue. Die Progels zijn echt super, je hebt er maar heel weinig van nodig voor een diepe kleur
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Little Dutch
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
super mooooooooooooooooooi. Het lijkt wel spijkerstof
Ik ben echt heel blij met die kleur, het is de RD Progel navy blue. Die Progels zijn echt super, je hebt er maar heel weinig van nodig voor een diepe kleur
Amaai die wielen zijn super leuk gelukt!
Thanx! Dat was een heel gepriegel
Wauw, echt heel erg mooi geworden!
Wat een werk moeten die sterretjes zijn geweest, ze zitten er erg netjes en recht op!
Heeel mooi!!!
Hij is echt super onwijs gaaf!
Wat ik trouwens zag en bedacht (maar waar hebben we het over.... Zou mijn mond moeten houden) de zilveren rand had je miszien net op de kruising kunnen laten eindigen, zodat je het begin en eind niet ziet zeg maar.
Maar ik mag dus echt nix zeggen, want ik ben helemaal niet zo goed, maar viel me op.
Denk dat de familie echt onwijs blij waren met deze taart?
Super leuke taart!
Hij is echt super onwijs gaaf!
Wat ik trouwens zag en bedacht (maar waar hebben we het over.... Zou mijn mond moeten houden) de zilveren rand had je miszien net op de kruising kunnen laten eindigen, zodat je het begin en eind niet ziet zeg maar.
Maar ik mag dus echt nix zeggen, want ik ben helemaal niet zo goed, maar viel me op.
Denk dat de familie echt onwijs blij waren met deze taart?
Je hebt helemaal gelijk over dat randje! Ik wilde eerst even proberen of het wel zou lukken, maar door de warmte plakte het lijntje gelijk vast op de ondergrond, dus ik moest wel doorgaan, anders werd het lelijk. Anders had ik het idd anders gedaan. Ik heb het zo goed mogelijk geprobeerd glad te krijgen, maar da's altijd een beetje lastig.
Bedankt voor het meedenken hoor, ik vind het altijd leuk om complimenten te krijgen, maar opbouwende kritiek heb ik ook enorm veel aan! Dus kom maar op
Echt prachtig!
Wat ik me afvraag is hoe dat autotje zo recht op kan blijven staan
Achter de spaken zit een cocktailprikker, achter elk wiel 1. Netjes weggewerkt tussen 2 lagen auto
IngridV_1973 schreef:Hij is echt super onwijs gaaf!
Denk dat de familie echt onwijs blij waren met deze taart?Je hebt helemaal gelijk over dat randje! Ik wilde eerst even proberen of het wel zou lukken, maar door de warmte plakte het lijntje gelijk vast op de ondergrond, dus ik moest wel doorgaan, anders werd het lelijk. Anders had ik het idd anders gedaan. Ik heb het zo goed mogelijk geprobeerd glad te krijgen, maar da's altijd een beetje lastig.
Bedankt voor het meedenken hoor, ik vind het altijd leuk om complimenten te krijgen, maar opbouwende kritiek heb ik ook enorm veel aan! Dus kom maar op
Meer commentaar is toch echt niet nodig
Dank dat je het goed oppakt!
Lekker hè, dat warme weer, en nu weer te nat... Zijn wij ooit tevreden? Hihihi
suuuuper leuk!!! en weer een prachtige foto natuurlijk!
Gaaf! En zo ontzettend strak.
Dank jullie wel
Fantastisch! Echt een leuk idee om zoiets voor mijn zoontje te maken als hij 1 wordt.
Mag ik vragen welke kleur de basiskleur van de taarten is? Het zilveren zeg maar....
Thanks!
Ik heb grijs gemaakt door een klein beetje zwart bij wit fondant te doen. Dat is de basiskleur. Het blauw is gemaakt met RD Progel Navy Blue.
Volgens mij kwam ik het taartje op fb al tegen, niet erg, een genot om naar te kijken.
Dank je wel!
super gaaf!!! Je maakt echt zulke mooie dingen
Weer een super " tamataartje"
Jij blijft me toch wel verbazen door steeds weer iets heel bijzonders te maken en altijd even mooi! Super
Dit knaapje moet wel een ontzettend gaaf kamertje hebben!
Wat een stoere maar toch ook lieve taart!
Dank jullie wel!!!
Hij heeft inderdaad een hele leuke stoere kamer, grijs-white washed parket op de vloer en verder alles in de kleuren van de taart, en een vloerkleed op de grond met allemaal verschillende lapjes denim....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Little Dutch