Onderwerp: Gold & Zebra
Ik heb gisteren een taart gemaakt voor een dame die 22 wordt. De wens was zwart-wit, zebraprint en een beetje goud en liever verder geen kleur. Hij is gevuld met citroencrème en lemon curd:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Gold & Zebra
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb gisteren een taart gemaakt voor een dame die 22 wordt. De wens was zwart-wit, zebraprint en een beetje goud en liever verder geen kleur. Hij is gevuld met citroencrème en lemon curd:
Echt heel erg mooi! Stylish & chique
Wow, wat ontzettend mooi! En een hele mooie volle roos.
Prachtig!
Hij is super!!!
Wat een mooie taart
Prachtig!
Wederom prachtig!,
Bedankt voor de complimenten!
Wat een plaaaaaaatje!
Schitterend!
Erg mooi!
Jaaa, dacht al dat jij hem had gemaakt Hij is heel stijlvol geworden!
zo mooi! Echt prachtig!
Prachtige creatie....zo mooi met dat kleine beetje goud, niet teveel..precies goed....Prachtig!!!
Ontzettend mooi. Ben ik wel benieuwd, hoe ziet zo'n roos er nou van de achterkant uit....
Jaaa, dacht al dat jij hem had gemaakt
Hij is heel stijlvol geworden!
Voor het zusje van Mariska gemaakt Bedankt voor mijn nieuwe vaste klanten!
Ontzettend mooi. Ben ik wel benieuwd, hoe ziet zo'n roos er nou van de achterkant uit....
Dank je wel!
Ik had voor de zekerheid 2 rozen gemaakt, dus ik heb er 1 helemaal kunnen fotograferen voor je:
Iedereen bedankt voor de lieve reacties!
WAUW!! Super, heel ingetogen, maar toch een geweldige eye-catcher
Wauw, wat een supermooie taart! Hoe heb je het zwart zo mooi vlekkeloos gehouden?!
Uhm, erop plakken en er daarna vooral van afblijven.....
Het bekleden ging eigenlijk heel makkelijk, gelukkig (!), maar toen hij eenmaal een keer in de koelkast was geweest, was het echt een kwestie van helemaal niet meer aanraken.
De strepen kon ik er zo opplakken, zonder water of lijm te hoeven gebruiken, dat scheelt ook vlekken
Super, bedankt voor de foto's van de roos. Ik heb het zelf een aantal keren geprobeerd, lukt redelijk, maar van onder/achter ziet het er dan niet uit. Nu heb ik een idee hoe het moet worden
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Gold & Zebra