1 Laatst bewerkt door RijWM (07-09-2013 13:35)

Onderwerp: Hellup... taart niet te kaal??

Hallo allemaal,

Ik moest een taartje maken voor een knul die 12 werd en van skateboarden houdt. Dit heb ik er voorlopig van gemaakt. Ik vind hem alleen nog erg kaal!?!?

Heeft iemand nog een leuke tip om de taart wat minder kaal te laten lijken? Er zijn gelukkig geen 'foutjes' en vouwen die ik weg hoef te werken, hij is dus strak bekleed. Hij is bekleed met marsepein, blauw is wat marmerig  ;)

Ik moet de taart om 17.00 uur afleveren  :D  Dus alle tips zijn van harte welkom.

Oh ja, let niet op de 'omgeving' van de foto, die is een beetje rommelig.

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-7HWP6ZDE.jpg

Re: Hellup... taart niet te kaal??

Vind hem zo superleuk en jongensachtig.. Jongens zijn toch ook vaker van het wat 'kalere'.

Vind hem zo superleuk en jongensachtig.. Jongens zijn toch ook vaker van het wat 'kalere'.

4

Ja ik zou er ook niets aan doen, jongens (zeker als ze 12 zijn) zijn niet van de frutseltjes, in dit geval : less is more  ;)

Groetjes Dutchdelite. Kijk eens op www.facebook.com/dutchdelitecakes

5

Eerlijk gezegd vind ik hem te kaal.... Ik zou toch nog iets doen eraan. Sowieso aan de onderkant, die is niet strak. Succes!

Jacqueline

6

Misschien kun je op de bovenkant wat zwart, wit en blauwe balletjes neerleggen als decoratie.  Verschillend in grootte.  Of van die gekrulde reepjes ( hoe noem je ze?).  Reepjes fondant die je opkrult en laat drogen. In wit en zwart.
Succes ermee!   Ik vind de letters erg goed gedaan  :Y

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

7

Dames, dank jullie voor de input. Ik heb uiteindelijk een foto naar de opdrschtgeefster gestuurd. Zij wilde dat ik hem zo liet. Mitch was helemaal blij met zijn taart.

8

Ik vind hem zo ook heel mooi, ben het eens met het eerdere commentaar, "less is more".

9 Laatst bewerkt door Esmaatje (08-09-2013 10:00)

Ik vind hem ook mooi zo. Het silhouet komt juist goed uit en frutsels kunnen het beeld te veel gaan bepalen.
Je onderkant is minder strak inderdaad en dan zou ik met een randje  werken (mij lukt het ook nog niet zonder iig).