Onderwerp: Vintage koekjes
Omdat ik nog wat koekjesdeeg over had van de vorige keer. Het zijn chocoladekoekjes, versierd met witte chocoladefondant.
Bedankt voor het kijken en voor je reactie!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Vintage koekjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Omdat ik nog wat koekjesdeeg over had van de vorige keer. Het zijn chocoladekoekjes, versierd met witte chocoladefondant.
Bedankt voor het kijken en voor je reactie!
Te mooi om op te eten!
Mooi vintage!
Zien er mooi uit!
Wat een chique koekjes, mooi!
Mooie pastelkleurige koekjes. Je hebt een stel mooie molds he?
Maar... wittechocoladefondant? Wat is dat dan?
Tieneke
Mooie pastelkleurige koekjes. Je hebt een stel mooie molds he?
Maar... wittechocoladefondant? Wat is dat dan?Tieneke
dankje voor het compliment. ja, heb inmiddels een aardige verzameling molds . beetje verslavend. het is trouwens fondant met witte chocoladesmaak. vind hem lekker smaken, zeker op een koekje. zie http://www.deleukstetaartenshop.nl/rega … te-flavour
Prachtige koekjes, bijna zonde om op te eten.
Tante Tien schreef:Mooie pastelkleurige koekjes. Je hebt een stel mooie molds he?
Maar... wittechocoladefondant? Wat is dat dan?Tieneke
dankje voor het compliment. ja, heb inmiddels een aardige verzameling molds
. beetje verslavend. het is trouwens fondant met witte chocoladesmaak. vind hem lekker smaken, zeker op een koekje. zie http://www.deleukstetaartenshop.nl/rega … te-flavour
Leuk toch, zoveel molds? Kijk eens wat je ermee kunt maken. En bedankt voor je antwoord en tip over de wittechocoladefondant, klinkt heerlijk!
Tieneke
idd zonde om op te eten!
heel leuk
zijn erg mooi, alleen ik hou zelf niet zo van koekjes met fondant er op.
Maar wel mooi!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Vintage koekjes